بدبین کردن مردم به نظام اصلی ترین حربه دشمن

امام جمعه یاسوج گفت: بدبین کردن مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران اصلی ترین حربه دشمن است.
کد خبر: ۸۸۵۸۹۱۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز جمعه این شهر به فشارهای اقتصادی غرب و همپیمانانش علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن قصد دارد در کوتا مدت با اعمال فشارهای اقتصادی مردم را نسبت به نظام بدبین کند و در بلند مدت اصل نظام را از بین ببرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی به بیانات رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان به خوبی همه نکات را بیان فرمودند و راه را نشان دادند و تکلیف را هم مشخص کردند.
وی برهم زدن امنیت منطقه و ایجاد بی نظمی را مهمترین رویکرد اخیر دشمنان اعلام کرد و گفت: به حول قوه الهی و هوشیاری رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولان و مردم این روزها شاهد ایرانی امن هستیم.
امام جمعه یاسوج بخش زیادی از این امنیت را نتیجه تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست و افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) با همه توان از حریم ایران اسلامی دفاع خواهند کرد و با هشیاری کامل توطئه های دشمنان را خنثی و آنان را از دستیابی به اهداف شوم خود مایوس می کنند.   
حسینی به حضور پرشور مردم در انتخابات همانند دوره های گذشته اشاره کرد و گفت: با حضور و انسجام ملت نقشه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود و هرگز دشمنان به نیات سوء خود دست نخواهند یافت.
وی افزود: مردم باید در انتخابات شرکت کنند و گزینه  های مناصب و اصلح را انتخاب و از قوم‌گرایی و تعصب محلی خودداری کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اصغر حسینی با بیان اینکه جامعه دینی همه با هم برابر و کارها بر محور خداست گفت: جامعه دینی با جامعه غیر دینی کاملا متفاوت است زیرا در جامعه ی دینی مومنان هرکاری را برای رضای خدا انجام می دهند و در همه امور خدا را در نظر دارند.
حسینی تولد حضرت صاحب‌الزمان را تبریک گفت و افزود: ماه شعبان و رمضان با یکدیگر شباهت‌های زیادی دارند که امیدواریم از برکات آن‌ها استفاده کنیم و اگر رمضان شب قدر دارد ماه شعبان هم شب نیمه شعبان دارد.
ارسال نظرات