محی الدینی، امام جمعه جدید شهرستان مهریز شد

از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی به سمت امام جمعه جدید شهرستان مهریز منصوب شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۵۲۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام رضا شریفی در پایان خطبه دوم نماز جمعه این هفته اعلام کرد: با تلاش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و نماینده ولی فقیه در استان یزد و دیگر بزرگان و نیز مردم حق شناس و دلسوز شهرستان مهریز و معرفی افراد مختلف، بالاخره با رای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، عبدالرضا محی الدینی که اصالتاً رفسنجانی و والده وی نیز یزدی است به سمت امام جمعه شهرستان مهریز منصوب شد.

وی ادامه داد: عبدالرضا محی الدینی متولد سال 56 و دارای تحصیلات سطح دو حوزه است و هم چنین خواهرزاده آیت الله وافی، نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری است.

شریفی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام محی الدینی تاکنون خطیب نماز جمعه شهر باغین کرمان را بر عهده داشته و با تحقیقی که صورت گرفته است وی از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و خدمات ارزنده ای را ارائه کرده است.

گفتنی است؛ سه شنبه شب و چهار شنبه شب این هفته بعد از نماز مغرب و عشاء، طی برگزاری مراسم اربعین حجت الاسلام علی برهان، امام جمعه فقید مهریز در محل مسجد حضرت ولی عصر (عج)، میعادگاه نماز جمعه، حجت الاسلام محی الدینی به عنوان سومین امام جمعه شهرستان مهریز به مردم مومن شهرستان معرفی می شود.

ارسال نظرات