خدمات درمانی بسیج محسوس است/کند کردن سرعت پیشرفت علمی از اهداف اصلی تحریم ها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:بسیج شجره طیبه و منشا برکات فراوانی برای کشور است که یکی از همین خدمات ارایه خدمات پزشکی و درمانی است که کاملا محسوس است.
کد خبر: ۸۸۵۸۳۸۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در مراسمافتتاح درمانگاه عمومی معراج سنندج با بیان اینکه در ایام خجسته ماه شعبان و  ملادت امام زمان(عج) قرار داریم، گفت:22 اردیبهشت 88 منشأ خیر و برکت برای مردم کردستان بوده است و همچنان نیز ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: به استاند آیات قرآن کریم بسیج شجره طیبه ای است که ریشه و اصل آن ثابت و شاخه های آن در همه جا وجود دارد که ثمره آن را دز هر زمان و مکانی می بینیم.

آیت الله حسینی شاهرودی بسیج را منشا خیر و برکات فراوانی برای کشور نام برد و گفت: یکی از همین خدمات ارایه خدمات پزشکی و درمانی است که کاملا محسوس است.

وی در ادامه به ظهور حضرت مهدی(عج) و عوامل و زمینه های این ظهور اشاره کرد و گفت: در این زمان احکام اسلامی برجهان حاکم می شوددر آن زمان خداوند رحمت و برکت را برای انسانها می فرستد و امنیت را بر جهان حاکم می کند، و رفاه عمومی ایجاد می شود .

وی برخی از این ویژگی ها یاد شده را همان ماموریت بسیج و در حوزه محرومیت زدایی اشتغال و ایجاد رفاه عمومی و توجه به قشر محروم جامعه عنوان کرد و افزود: ما باید به جایی برسیم که تمامی کشورها اگر قصد اشتغال، رفاه و دیگر مسائل را داشته باشند باید الگوها را از ما بگیرند و آموزش ببینند.

وی گفت: بسیج شجره طیبه ای است که بر اساس حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب وارد میدان شده است و تا زمانی که ارزشها حفظ شود همواره پابرجاست.

ایت الله حسینی شاهرودی در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه های دشمنان نظام اشاره و با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی تحریم ها کند کردن سرعت پیشرفت علمی کشور است گفت: اما این در حالی است که در ایران سرعت پیشرفت علمی بسیار بالا است که این سرعت برای دشمنان خطرناک است و از آن در هراسند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: در بخش پزشکی اکنون غربی ها برای درمان نزد پزشکان ایرانی می آیند در حالی که در قبل از انقلاب در این زمینه وابسته به غرب بودیم.


وی ادامه داد:همانگونه که ایران اسلامی توانست در بحث امنیت قدرت خود را به رخ دنیا بکشد در زمینه های پیشرفت علمی نیز باید سرآمد جهان بود هرچند تاکنون نیز چنین بوده است و این همان مدل قرآنی است که هرچه می توان باید در برابر دشمن قوی بود زیرا که دشمن هرجا که ضعف باشد ازهمان جا وارد می شود.

وی ادامه داد: نگاه قدرتمندی که اکنون در امنیت و جایگاه علمی کشور وجود دارد باید در همه زمینه ها وجود داشته باشد

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در بحث پزشکی باید به مقامی برسیم که تمام دنیا مارای برای طب اسلامی الگو قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعتماد مردم به بسیج را به خاطر پایبندی به حفظ ارزشها دانست و گفت: این درمانگاه مکان مقدسی است و کسی که خانواده اش را برای درمان به اینجا میفرستد با اطمینان کامل این کار را انجام میدهد این درمانگاه باید در این زمینه و خدمات دهی الگو باشد.

ایت الله حسینی شاهرودی در پایان اظهار داشت: انشاءالله که خداوند توفیق دهد وبا توسعه این مراکز درمانی بسیج ظرفیت بیشتری برای خدمات دهی و رفع مشکلات درمانی به مردم فراهم شود و در آینده نیز شاهد افتتاح چنین درمانگاه هایی در دیگر شهرستان های استان باشیم.

ارسال نظرات