خبرهای داغ:
مسئول مرکز سنجش معاونت سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران:

دشمن در انتخابات پیش رو درصدد القای بیراهه است

مسئول مرکز سنجش معاونت سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران در جمع کارکنان و مدیران بسیج سپاه امامت تبریز با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: اکنون دشمنان درصدد هستند با القائات خود مسیرهای بیراهه را به ما نشان بدهد و با ترفندها وحیله های خود نقش شوم خود را عملیاتی کند.
کد خبر: ۸۸۵۸۰۹۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد نوری تاکید کرد: باید آگاه بوده و برای اینکه این راه را از بیراهه تشخیص دهیم باید و با چشم و گوش باز به رهنمودها و هدایت های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: وظیفه تک تک ماست با روشنگری و تبیین اهداف دشمن و همچنین اطاعت کردن از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که مدام ما را به انقلابی گری و انقلابی و حفظ این روحیه دعوت می کنند مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی مان را برای یک انتخاب آگاهانه و با بصیرت و حضور حداکثری همراهی کنیم.

نوری یادآور شد: باید آگاه باشیم که قدرت ما مردم ما هستند و اینکه توطئه دشمن را خنثی کرده حزب و گروه خاصی نیستند بلکه مردم با بصیرت ما هستند بر همین اساس دشمن با همه توان خود و با بالاترین مقامات خود حتی جرات ندارد در خصوص دهیار ما اظهار نظر کند چه برسد که تغییراتی ایجاد کند.

وی با اشاره به مذاکرات برجام نیز افزود: دشمن تا پیش از اجرای رزمایش و شهر موشکی قلدرمعابانه و از جایگاه قدرت سخن می گفت و لحن و بیانش با بی ادبی و زور گویانه بود ولی این نمایش لحن آن ها را کاملا عوض کرد و اگر نبود این اقتدار معلوم نبود با شما چگونه برخورد می خواستند بکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها