در سی و سومین یادواره بزرگداشت مقام معلم

از خانواده شهدای فرهنگی و معلمان برتر استان کردستان تجلیل شد

همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، از خانواده شهدای فرهنگی، معلمان برتر و پیشکسوتان فرهنگی استان کردستان در سنندج تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۰۰۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز، در سی و سومین یادواره بزرگداشت مقام معلم و استاد شهید مرتضی مطهری و دوازدهمین یادواره شهدای فرهنگی استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان، تنی چند از مسئولین، خانواده معزز شهدای فرهنگی و معلمان نمونه استانی در سالن نور تبلیغات اسلامی سنندج برگزار شد؛ از معلمان برتر و خانواده شهدای فرهنگی استان و ناحیه یک سنندج تجلیل شد.


در این مراسم قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری ، شهدای فرهنگی و تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، هفته معلم را بارقه ای برای قدرشناسی از مقام معلم توسط جامعه و معلمان دانست و گفت: جامعه همواره قدرشناس معلمانی است که فرزندان آن ها را در مسیر انسان سازی قرار می دهند.


وی از استقرار نظام رتبه بندی علمی معلمان از سال 97 بر اساس مصوبه برنامه ششم توسعه خبر داد و با بیان اینکه معلم کارمند نیست؛ گفت: معلم سازنده انسان است و با روح و جسم دانش آموز سرو کار دارد و با این نگاه مسئولین به معلمان می نگرند و امیدوارم شان و منزلت معلمان هر روز ارتقا یابد.


شایان ذکر است؛ در این مراسم با حضور مسئولین از خانواده شهدای فرهنگی، پیشکسوتان و معلمان برتر استان و شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظرات