در دیدار جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان

تفاهم نامه همکاری بسیج مداحان و سازمان تبلیغات اسلامی انجام شد

تفاهم نامه فی مابین سازمان تبلیغات اسلامی کردستان و سازمان بسیج مداحان کردستان در راستای اقدامات فرهنگی و فعالیت های قرآنی منعقد شد.
کد خبر: ۸۸۵۷۷۶۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در روز میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان، سردار فلاح جانشین  فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و هیئت همراه با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان در محل  این اداره کل دیدار کردند.


حجت الاسلام مختار کرمی در این دیدار اظهار کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌های فرهنگی با یکدیگر زمینه‌ساز موفقیت در اجرای فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان است و در این راستا سپاه بیت‌المقدس و اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان به عنوان دو دستگاه فرهنگی می‌توانند تعامل موثری با هم داشته باشند.


وی با اشاره به وجود خانه‌های عالم در استان و ساخت این خانه‌ها در مناطق روستایی توسط بسیج سازندگی بیان کرد: تجهیز، مرمت و بازسازی این خانه‌ها نیازمند همکاری سپاه است و می‌طلبد در این راستا تعامل دوسویه بین تبلیغات اسلامی و سپاه وجود داشته باشد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، اعزام روحانیون در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیات جنگی استان و یا خارج استان را یکی دیگر از اقداماتی خواند که می‌توان با همکاری سپاه بیت‌المقدس در این استان انجام داد.


سردار فلاح نیز در این نشست استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اصلاح جامعه را ضروری خواند و گفت: در این راستا می‌توان از متنفذین، معتمدین، امامان جمعه و جماعت، روحانیون و هر قشری که بتواند کاری پیش ببرد باید استفاده کرد.


جانشین فرمانده سپاه کردستان، اضافه کرد: نیاز امروز مردم را باید شناخت و براساس نیاز مردم برنامه‌ریزی کرد و سعی شود که فاصله‌ها را کم کنیم تا جوانان نیز به اصل خودشان برگردند و مشتاقانه پای کار بیایند.


در این نشست مقرر شد از ظرفیت دو سازمان در راستای برگزاری کلاسهای آموزش مداحی، کلاسهای قرآن، برگزاری همایش ها، اردوی راهیان نور، احداث و تعمیر خانه های عالم و مساجد و برگزاری دوره های مولودی خوانی و دف نوازی استفاده شود و دراین خصوص همکاری نمایند.


ارسال نظرات