مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان:

شهید مطهری خضر راه بود

شهید مطهری خضر راه و دلیل قافله بر ظلمت افزون گر تردیدها انکارها و الهادها بود.
کد خبر: ۸۸۵۷۷۴۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت مطهری مصادف با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در جمع کارکنان تیپ گفت: شهید مطهری خضر راه بود و دلیل قافله بر ظلمت افزون گر تردیدها انکارها و الهادها او در صدر کاروانیان بود و طلیعه دشمن را می پائید و با خبرمان می نمود.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به اینکه مطهری روضه رضوان بود، افزود: از رگه های نفوذ از جای رده ها از مکاتب مصنوع از خود باختگان مقهور از اتقاط مرعی و نامرعی و در یک کلام از عیاران طرار مکتب و جان بود .

وی در ادامه اظهار داشت: درباره وی سرودن و نگاشتن زبانی به پهنای فلک می طلبد تا گوشه ای از بود و نمود او را بسراید و بنگارد با این حال باید به اندازه توان از او و درباره او نوشت و گفت تا خاطره اش جاودانه و راه واهدافش نسیان نپذیرد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان تصریح کرد: مطهری چون ابر بهاری باران معروف بر کویرستان خشک افکار می بارید و همگان از آن بهرمند می شدند و او به ما یاد داد که بایستی دین را به صحنه زمان و جامعه درآورد و در مقابله با حوادث سوء واقعه از آن سود جست .

ارسال نظرات