«جمشیدیه» قصه‌گو است/ فیلمنامه‌ای پرکاراکتر

یلدا جبلی کارگردان گفت: فیلمنامه فضای قصه‌گو و کلاسیک دارد و روابط شهری، آدم‌ها ، شلوغی شهر در آن دیده شده است.
کد خبر: ۸۸۵۷۴۹۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، یلدا جبلی کارگردان سینما در گفت وگویی درباره فیلمنامه جدیدش گفت: هم اینک  مشغول بازنویسی فیلمنامه جدیدم با عنوان «جمشیدیه» هستم. این فیلمنامه شهری اجتماعی است.

وی درباره علاقه اش به آثار اپیزودیک و توجه آن در فیلمنامه به این نوع روایت گفت: برخلاف این‌که روایت اپیزودیک مورد علاقه‌ام است و در اولین ساخته‌‌ام (داره صبح میشه) و  تله فیلمی که برای شبکه یک کارگردانی کردم از این شیوه استفاده کردم این فیلمنامه فضای قصه گو و کلاسیک  دارد .

کارگردان «داره صبح میشه» تاکید کرد: فیلمنامه برگرفته از فضای شهرمان و روابط شهری است و به نوعی در فضای حادثه ای نوشته شده است.  روابط شهری، آدم ها، شلوغی شهر و ماجراهایی که در پس این شلوغی و این روابط به وجود می‌اید در کار دیده شده است. 

وی در پاسخ به این سوال که فیلمنامه ارتباط مستقیم با نام آن دارد گفت: قصه در محله جمشیدیه می‌گذرد و فیلمنامه‌ای پرکاراکتر است که یک شخصیت اصلی زن  دارد . این اثر برخلاف کار قبلی که مخاطب خاص خود را داشت فضایی دارد که مخاطب با آن به راحتی ارتباط برقرار می‌کند و پتانسیل جذب مخاطب با هر سلیقه ای از جمله جوانان را  دارد. 

ارسال نظرات