مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک:

هزینه های میلیاردی برای انتخابات با اصل انقلاب اسلامی در تضاد است/ شایعه هزینه 5 میلیارد تومانی یکی از کاندیداها برای انتخابات

متاسفانه امروز شاهد آن هستیم برخی کاندیداها با هزینه های میلیاردی می خواهند مسئولیت اجرایی کشور را بر عهده بگیرند که این موضوع کاملا با اصل انقلاب اسلامی که حمایت از مظلومان و اقشار ضعیت است در تضاد است.
کد خبر: ۸۸۵۷۱۲۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
امیرمحمد رنجر در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی خاطر نشان کرد: آقای اژه ای سال گذشته اعلام کردند که در انتخابات سال 92 یک مفسد اقتصادی کمک های میلیاردی به یکی از کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری کرده است.

وی ادامه داد: بسیار ناراحت کننده است فردی که می خواهد به عنوان نفر اول یک کشور پس از مقام معظم رهبری مسئولیت ها را بر عهده بگیرد در چگونگی هزینه کردهای ستاد انتخاباتی وی شک و شبه باشد.

مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: در حال حاضر در فضای مجازی باز هم بحث اینکه یکی از کاندیداهای این دوره 5 میلیارد تومان برای انتخابات هزینه در نظرگرفته است مطرح شده که این مسئله برای جوانان این کشور که برای یک وام ساده 5 تا 10 میلیون تومانی به مشکل می خورند قابل تحمل نیست.

رنجبر ادامه داد: ما دانشجویان بسیجی طی نامه ای از تمامی کاندیداها خواسته ایم تا با شفافیت وضعیت مالی خود ، اطرافیان و ستادهای انتخاباتیشان را برای مردم مشخص کنند تا مردم بتوانند رئیس جمهور آینده را از میان این 6 کاندید بدون دغدغه انتخاب کنند.
ارسال نظرات