شهردار باقرشهر از یابندگان 30 میلیون تومان طلای گم شده قدردانی کرد

خبرگزاری بسیج: در پی یافتن 30 میلیون طلای گم شده ، شهردار باقرشهر از مسئول پسماند، پیمانکار و مامور جمع آوری ضایعات قدردانی کرد .
کد خبر: ۸۸۵۶۸۳۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ ظهر روز گذشته از مسئول پسماند ، پیمانکار و مامور جمع آوری ضایعات شهرداری باقرشهر در راستای یافتن ۳۰ میلیون طلای گم شده تقدیر به عمل آمد .

شهردار باقرشهر ضمن تشکر از حسن عمل واحد پسماند شهرداری باقرشهر گفت: جای بسی خوشحالیست که پرسنل زحمت کش شهرداری باقرشهر خالصانه و صادقانه در راستای آسایش و امنیت شهروندان باقرشهر تلاش می کنند و همواره حس نیت خود را ثابت نموده اند .

در این جلسه از مسئول پسماند یونس معروفی، مرتضی محمدی ناظر پیمانکار و کرم زارعی راننده وانت جمع آوری ضایعات با اهدای هدایایی قدردانی شد .

گفتنی است؛ طی هفته گذشته گونی نان خشک که حاوی مقداری طلا و وجه نقد بوده است توسط دختر خانواده آقای بابایی به اشتباه به وانتی جمع آوری ضایعات فروخته می شود که پس از شرح ماجرا توسط مادر خانواده بلافاصله مرتضی محمدی ناظر پیمانکار موضوع را پیگیری و با همکاری کرم زارعی راننده وانت طلا و وجه نقد را کشف و در حضور شهود به مالکش تحویل می دهند.

 

ارسال نظرات