امام جمعه بافق:

عملکردهای غلط مسئولین باعث ایجاد فاصله بین مردم و آنها می شود

امام جمعه بافق گفت: گاهی عملکردهای غلط باعث ایجاد فاصله بین مردم ومسئولین می شود.
کد خبر: ۸۸۵۶۲۶۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، حجت الاسلام سلیمانی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه بافق گفت:مردم نظام را با چشم ودل دوست می دارند اما گاهی عملکردهای غلط باعث ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین می شود و باید با رفاقت ودوستی به قشر مستضعف کمک کرد.

وی در ادامه به دیدار کارگران با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: رهبری در این دیدار روی دو محور تکریم کارگر وانتخابات اشاره کردند و فرمودند: کارگر جایگاه ویژه ای دارد و باید به او احترام گذاشت چون با تلاشش در حال چرخاندن چرخ اقتصاد کشور می باشد و دوم اینکه کارگر باید امنیت شغلی داشته باشد. در فضای کارگری اگر کارگر دل گرم باشد تولید کشور بالا می رود.

امام جمعه بافق اظهار داشت: محور دوم فرمایشات رهبری بحث انتخابات بود که فرمودند: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی واللهی و حق الناس می باشد و باید حضور پیدا کنیم. در انتخابات باید اصلح را انتخاب کرد مسئولین ورئیس جمهور هم باید به فکر مردم باشند.

حجت الاسلام سلیمانی به آمار ثبت نام کنندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا در کل کشور اشاره کرد وبیان داشت: در کل کشور 289870نفر ثبت نام کردند که در این بین 6337نفر رد صلاحیت و5799 نفر نیز انصراف دادند.

خطیب جمعه بافق در ادامه به بیان وظایف شورای شهر پرداخت و گفت: وظیفه اصلی شورا انتخاب شهردار به مدت 4سالاست،همکاری با شهردار جهت طرح جامع و طرح محدوده شهری و تصویب بودجه برای شورا می باشد و باید به مردم بگویند که بودجه ها را در کجا خرج کردند.

حجت الاسلام سلیمانی به روز جوان نیز اشاره کرد وگفت: در کشورما24میلیون جوان وجود دارد که در این میان10میلیون جوان دارای تحصیلات دانشگاهی بالا هستند.امروز در زمینه هسته ای، دانش بنیان و کارهای دانشگاهی توسط جوانان این کشور در حال انجام است.

امام جمعه بافق افزود: بعضی ها در نیمه شعبان می خواهند سوء استفاده کنند و آن را خراب کنند که این کار در شان یک شهر اسلامی وعاشق امام زمان نیست و بایدمراعات کنند.

شهادت 9تن از مرزبان در شرق کشور وجان باختن تعدادی از کارگران معدن در استان گلستان از جمله مواردی بود که خطیب جمعه بافق به آن اشاره کرد.

ارسال نظرات