دیدار جمعی از بسیجیان و کارکنان سپاه ابهر با امام جمعه شهرستان ابهر به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه

همزمان با گرامیداشت برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ،جمعی از بسیجیان و کارکنان سپاه ناحیه با امام جمعه ابهر دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۵۶۲۵۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه ابهر در دیدار جمعی از بسیجیان و پاسداران با گرامیداشت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: وظیفه سپاه ،بسیج و حوزه های علیمه ایجاد بصیرت و روشنگری در بین مردم جامعه است.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: پاسداری یک فرهنگ است ،فرهنگ عزت و افتخار ،پاسداران و روحانیون (که به نسبت جمعیت شهدای طلاب از سایر اقشاربیشتر هستند )،کسانی هستند که در سخت ترین لحظات زندگی خود از بطن مردم برخواستند و برای رسیدن به حق و حقیقت مردانه و شجاعانه از کشور خود دفاع کردند.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای سپاه پاسداران در زمینه های مختلف فرهنگی ،نظامی ،اقتصادی ،سیاسی وسایر موضوعات تصریح کرد: سپاه به فرموده امام خمینی (ره) شجره طیبه است ،شاخه های این شجره طیبه در همه جا حضور دارند ،یکی از شاخه های بزرگ آن در بسیج سازندگی وقرارگاه خاتم الانبیاء (ص) است که در حال حاضر در پروژهای ملی تلاش زیادی میکنند.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه بااشاره به اهمیت دفاع مقدس و جنگ 8ساله ایران اظهار کرد: جنگ 8ساله ایران تنها جنگی است که در طول تاریخ ایران حتی یک وجب از خاک این کشور بدست دشمن نیفتاد.

وی در ادامه با اشاره به ولایت پذیری پاسداران در نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد:اگر نفس مسیحایی رهبر معظم انقلاب و حضور پاسداران عزیز نبود سایه دشمنان بر سر کشور می افتاد.

امام جمعه ابهر در ادامه با اشاره به وظیفه پاسداران در مقابل جامعه و کشور افزود: وظیفه شما پاسداران و بنده این است که در مقابل فضای غبار آلود و مسموم جامعه میکروب زدایی و سم زدایی کنیم ، سپاه نه اصولگرا است و نه اصلاح طلب ،سپاه پاسداران خط مستقیم ولایت را میشناسد و باید جامعه را به راه راست هدایت کند،لذا وظیفه سپاه ،بسیج و حوزه های علیمه ایجاد بصیرت و روشنگری در بین مردم جامعه است.

حجت الاسلام رحیمی در پایان سخنان خود با تاکید برجایگاه و نقش پاسداران و خانواده های آنان درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: همراهی با سپاه ، خانواده های سپاه و حوزه های علمیه عین فخر است و همانند همراهی با امام حسین (ع) است.

همچنین در این حجت الاسلام محمدی دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر با تبریک اعیاد شعبانیه ،هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ،هفته معلم و کارو کارگر با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) گفت:" مَنْ نَصَبَ نَفْسَهُ لِلنّاسِ اِماما فَلیَبْدَأ بِتَعْلیمِ نَفْسِهِ قَبْلَ تَعْلیمِ غَیْرِهِ و َلْیَكُنْ تَاْدیبُهُ بِسیرَتِهِ قَبْلَ تَأْدیبِهِ بِلِسانِهِ وَ مُعَلِّمُ نَفْسِهِ وَ مُؤَدِّبُها اَحَقُّ بِالاِجْلالِ مِنْ مُعَلِّمِ النّاسِ و مُؤَدِّبِهِمْ؛"

"کسی که خود را در مقام پیشوایی قرار می‏دهد، باید پیش از آن که به تعلیم دیگران بپردازد، خود را تعلیم دهد و پیش از آنکه دیگران را به گفتار ادب نماید، باید به کردارش مؤدب به آداب کند، و آن که خود را بیاموزد و ادب نماید به تعظیم سزاوارتر است از کسى که فقط دیگران را بیاموزد و تأدیب کند."

ارسال نظرات