مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با «بسیج»:

تربیت قرآنی تقویت فرهنگ کشور را به دنبال دارد

اصلانی گفت: تربیت قرآنی تربیت نیروی مجاهد و بصیر و پیشرو در تقویت فرهنگ کشور است.
کد خبر: ۸۸۵۵۹۵۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: تربیت بر مبنای قرآن بسیار حرکت آفرین و شوق انگیز خواهد بود.

وی با بیان اینکه تربیت قرآنی تربیتی ماندگار با ایجاد ظرفیت های وجودی برای انسان سختی ها را قابل تحمل می کند گفت: طبق فرموده امام راحل (ره) قرآن کتاب انسان سازی است و این به پیشرفت معنوی و فکری انسان کمک می کند.

اصلانی با تاکید بر اینکه انسان و جامعه به مجاهدت هایی نیاز دارد بیان داشت: قرآن در این راه خیلی موثر است تربیت قرآنی تربیت نیروی مجاهد و بصیر و پیشرو در تقویت فرهنگ کشور است. چنین انسانهایی نه تنها در جهت تقویت روحیه و معنورین خود تلاش می کنند بلکه برای بهتر شدن زندگی دیگران از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان اظهار داشت: قرآن به دنبال صلح و مودت بین همه است اگر مادران با این فرهنگ فرزند تربیت کنند دیگر فرزندان فردگرا نیستند و برای رفع گرفتاری های دیگران نیز تلاش می کنند.

اصلانی گفت: وحدت امت اسلام و بازخوردها و تبعات آن متعالی خواهد بود جامعه در چنین شرایطی پویا و با نشاط خواهد بود و هر کس خود را مسئول می داند و در اینجا فقط لذت فردی ملاک نیست و دیگران را بر خود مقدم شمردن هم جزء ارزش ها محسوب می شود.

ارسال نظرات