خبرهای داغ:
با رقابت 365 نفر؛

مسابقات قرآنی «بهار در بهار» در شرکت گاز آذربایجان شرقی

با رقابت 365 نفر دهمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه ویژه کارکنان و همسران آن ها و بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن، نهج البلاغه و اذان ویژه فرزندان کارکنان شرکت گاز آذربایجان شرقی با عنوان «بهار در بهار» برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۵۵۹۱۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز استان با عنوان این خبر اظهار داشت: دهمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه ویژه کارکنان و همسران آنان و بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن ، نهج البلاغه و اذان ویژه فرزندان کارکنان شرکت گاز استان در اواسط اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود.

محمدعلی فتح اله زاده افزود: انس و الفت با قرآن كريم و آشنايی کارکنان و خانواده ها با مفاهيم قرآنی و نهج‌البلاغه از اهداف برگزاری اين مسابقات می باشد.

وی اضافه کرد:تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته و درسال های اخیر رشد قابل‌توجهی را نشان می دهد کهحاکی از اقبال بیشتر کارکنانوخانواده آن ها به فعالیت های قرآنی است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان تأكيد كرد: داوری مسابقات قرآن بر عهده قاریان و اساتید قرآنی مطرح شهر تبریز خواهد بود.

فتح اله زاده با اشاره به فعالیت های قرآنی در شرکت گاز استان، خاطرنشان کرد: برگزاریکلاسقرآن درهفتهیکجلسه برای مدیران و روسا ،تلاوتترتیلدربین الصلاتینبا تفسیر پرداخت هزینه کلاس قرآن فرزندان ،برگزاری محفلانسباقرآنکریم درماهمبارک و پرداخت هزینه های کلاس های قرآنی فرزندان کارکنان از جمله فعالیت های قرآنی در شرکت گاز استان می باشد.

وی در پايان از اعزام نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری شرکت ملی گاز ایران خبر داد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها