رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان:

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی به مناسبت گرامی‌داشت هفته معلم

به مناسبت فرا رسیدن سال‌روز شهادت شهید مرتضی مطهری و گرامی‌داشت هفته معلم در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، یک دوره مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب "مسئله حجاب" استاد مطهری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۵۳۶۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی به مناسبت گرامی‌داشت هفته معلم گفت: این مسابقه ویژه کارکنان دولت و خانواده‌های آنان در نظر گرفته شده است.

ایرانه حیدری افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی اقدام به برگزاری این مسابقه با طراحی ٢٠ سوال کرده و به ١٢ نفر از برندگان مسابقه به قید قرعه جوایز و لوح تقدیر اهدا خواهد کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند پاسخنامه را تا تاریخ ٣١ اردیبهشت‌ماه سال جاری تکمیل و به آدرس زنجان، بزرگراه ٢٢ بهمن، جنب پارک شهید رجایی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان (فرهنگسرای کوثر)، دبیرخانه مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی و هنری ارسال کرده و یا به شماره ٣٣٥٣٤٩٥٤ دورنگار کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به دسترسی به فایل کتاب تصریح کرد: این کتاب به همراه سوالات از طریق شبکه دولت قابل دریافت بوده، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان مراجعه کرده و یا از طریق آدرس http://www.parsbook.com نسبت به دانلود این کتاب اقدام کنند.

ارسال نظرات