حضور حداکثری مردم در انتخابات و توانمندیهای نیروهای مسلح موجب امنیت کشور شده است

حجت الاسلام علی متین ضمن دعوت حداکثری ملت ایران به حضور در انتخابات، حضور حداکثری مردم در انتخابات و توانمندیهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را موجب تأمین امنیت کشور عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۵۵۲۵۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در جمع کارکنان بانک مهر اقتصاد زنجان اظهار داشت: برجامی که نتوانسته امنیت خود را تأمین کند، چگونه می تواند برای ملت و کشور ایران امنیت به ارنغان بیاورد.

حجت الاسلام علی متین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه افزود: همانند امام حسین (ع) برای دفاع از دین باید از خود، اهل و عیال خود گذشت.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت بارز علامه شهید مطهری افزود: مهمترین چیزی که شهید مطهری در ابتدا به آن دست یافت، تشخیص و بصیرت بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: با پیروی از تفکر استاد شهید مطهری، دشمن دشمن ما نمی تواند دوست ما باشد؛ کما اینکه عده ای تلاش می کنند در برخی مسائل با دشمنان ما در تعامل باشند.

حجت الاسلام علی متین از کمین خطر و نفوذ در کشور هشدار داد و گفت: به هوش باشیم که انقلاب در خطر است و بازی در زمین احزاب اصولگرایی و اصلاح طلبی موجب تحقق اهداف دشمنان خواهد شد.

وی افزود: تنها راه نجات و پیشبرد انقلاب و اهداف آن، انقلابی بودن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با انتقاد از رفتار برخی اظهار کرد: عدم حمایت از تولیدات داخلی، واردات بی رویه و صف آرایی در مقابل ولایت مطلقه فقیه نشان از تحرکات نفوذی دشمنان است.

حجت الاسلام علی متین اضافه کرد: تطهیر چهره استکبار، باور به تعامل با دشمنان اسلام و انقلاب و تقبیح انقلابی گری از دیگر خطراتی است که متأسفانه عده ای به عنوان بازیگران اصلی دشمن در داخل کشور پیگیری می کنند.

در ابتدای این مراسم رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد استان زنجان نیز ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: تقارن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم باعث تعمق و تفکر در مبانی اندیشه های آن شهید عزیز می شود.

عبدالرضا خاتمی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مدیون روشنگری های افرادی همچون علامه شهید مطهری است.

وی اضافه کرد: آثار قلمی و فرهنگی شهید مطهری چراغ راهی برای افراد انقلابی است.

رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد استان زنجان افزود: بانک مهر اقتصاد در استان زنجان علاوه بر خدمات بانکی، در راستای وظایف اجتماعی خود نیز برنامه های مختلف فرهنگی و دینی از قبیل برگزاری جشن عترت، سفرهای زیارتی و برگزاری مسابقات قرآن کریم و کتاب خوانی و برگزاری هفتگی هیئت عزاداری به اجرا در آورده است

ارسال نظرات