خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء:

مربی سنگر اسلام در برابر هجمه های دشمنان است

حجت الاسلام طاهری در مراسم نكوداشت و تجليل بمناسبت هفته عقيدتي سياسي در سپاه و بسيج و هفته معلم در سپاه خوي گفت: بصیرت و آگاهی مربی و معلم همانند سنگر است که جلوی هجمه دشمنان را می گیرد.
کد خبر: ۸۸۵۵۱۴۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا با این عنوان که معلمی شغل انبیاست افزود: مربیان و معلمین ما سرمشق خود را سبک زندگی اسلامی قرار داده و سعی می کنند رفتار و گفتار ائمه را در جامعه نهادینه سازند.

حجت الاسلام طاهری گفت: همه ساله ما شاهد حرکات معنوی و خداپسندانه معلمین هستیم که به خاطر تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین سختی و مشقت را به جان خریدند تا احدی از فرزندان اسلام از آموزش محروم نباشند.

وی پس از این مقدمه با تبریک اعیاد شعبانیه و نیز کارگر و معلم به آیات و روایات پیرامون این فعالیت ها اشاره کرد و گفت: امام امت با تدبیر حکیمانه خود ایام و مناسبت های روز را با توجه به رخداد مهم اتفاق افتاده نام گذاری کرده تا بدین وسیله بهانه ای باشد برای تکریم و بزرگداشت افراد پاک و خالص و ایثارگر.

حجت الاسلام طاهری خطاب به مسئولین رده های سپاه و همچنین سرگروهها و مربیان عقیدتی و آموزش و هادیان سیاسی خاطر نشان کرد: تک تک شما عزیزان سنگری برای اسلام و قرآن و ایران در برابر تهدیدها و ترفندهای دشمنان هستند و زمانی که این سنگر با بصیرت و آگاهی همراه گردد نور علی نور خواهد بود و چشم دشمنان را از حدقه در خواهد آورد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به رخداد مهم آخر اردیبهشت ماه تصریح کرد: اصلیترین هدف آمریکا و استکبار براندازی انقلاب اسلامیاست و چون خود قادر نیست به جهت ایمان به خدا و توسل به ائمه و همچنین تدبیر حکیمانه ولایت وارد میدان عمل شود لذا سعی می کند با افراد نفوذی در داخل کشور که به نام اسلام و انقلاب فعالیت دارند به ایران ضربه بزند.

وی افزود: مردم ایران باید بدانند که خطر دشمن داخلی مهمتر و بیشتر از دشمن خارجی است.

این مقام مسئول بعثت رسولخدا، جریان غدیر، عاشورا، انقلاب اسلامی و ظهور امام زمان(عج)را از حساسیتهای مهم تاریخ اسلام عنوان کرد و افزود: در این میان انقلاب اسلامی به عنوان زمینه ساز ظهور و جهانی شدن اسلام از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ابراز داشت: همیشه ما در جهان با 2جبهه سرو کار داریم که امروزه و در عصر تقابل یکی جبهه حق که همان انقلاب اسلامی به رهبری ولایت فقیه است و دیگری جبهه باطل هجمه وسعت تمامی جغرافیای سرزمین به غیر از انقلاب اسلامی.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا همچنین گفت: دشمنان داخلی نقاط مشترکی با هم دارند که عبارتند از محدود کردن قدرت دفاعی، حرکت به سمت اقتصاد سرمایه داری، عدم اعتقاد به نقش دین در مدیریت جامعه،عدم تعامل به رابطه با کشورهای مستقل، غرب گرایی و....

وی زمانبندی اهداف استکبار در برابر نظام جمهوری اسلامی به کوتاه مدت ،میان مدت و بلند مدت افزود: در بحث نفوذ دشمن می خواهد با اقدامی چون تهدید، دروغ و القاء یاس به ویژه با شعار ما نمی توانیم در اذهان مردم و نخبگان و مسئولین محاسبات را غلط جلوه دهند .

حجت الاسلام طاهری با اشاره به معجزه تدبیر رهبری ابراز داشت: روزی پوتین مستقیم از روسیه خدمت مقام

گفتنی است در پایان از مربیان فعال و نمونه با حضور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی تجلیل شد.

ارسال نظرات