رئیسی کاندیدای ریاست جمهوری دوازدهم در سنندج

کد خبر: ۸۸۵۴۹۶۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
 حجت الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم رئیسی» نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفرهای تبلیغاتی خود ظهر دیروز وارد استان کردستان شد و با اقشار مختلف استان دیدار کرد و در سالن آزادی شهر سنندج به بیان دیدگاههای خود پرداخت.
 حجت الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم رئیسی» نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفرهای تبلیغاتی خود ظهر امروز وارد استان کردستان شد و با اقشار مختلف استان دیدار کرد و در سالن آزادی شهر سنندج به بیان دیدگاههای خود پرداخت.

وی در جمع مردم قروه که به استقبالش آمده بودند، گفت:به همه اقشار شیعه و سنی این شهر عزیز ارادت داشته و سالها سابقه همکاری با آنها دارم.


وی افزود: برخی گفتند، کمکی برای ستادها از طرف شما نرسیده است که من جواب دادم از اوّل گفته ام که پولی ندارم.


رئیسی پس از عبور از دهگلان، وارد سنندج شد و در عصر بارانی این شهر، ضمن بازدید از بنای تاریخی خانه کورد، با برخی از مردم هم از نزدیک گفتگو کرد.


این داوطلب دوره دوازدهم ریاست جمهوری، سپس به دیدار نماینده ولی فقیه در استان کردستان رفت، در حالیکه خبرنگاران در این دیدار حضور نداشتند.


او پیش از حضور در جمع مردم کُردستان، با علمای اهل سنت این استان هم دیدار کرد و گفت:کردستان از نعمت آب، هوا و از آن مهمتر همت و تلاش و فعالیت مردم تلاشگر برخوردار است و این میزان از بیکاری، قابل قبول نیست.


وی افزود: ما فکر می کنیم راه برای توسعه کُردستان فراهم است‌، با وجود اینکه کارهایی انجام شده اما کافی نیست.


رئیسی خاطرنشان کرد: استان کُردستان می تواند در ظرفیت مدیریت کشور تاثیرگذار باشد و سهم جدی ایفا کند.


نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به جمع هوادارنش در سالن آزادی سنندج پیوست.


در ابتدای این مراسم، جمال شهسواری، رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در کردستان، در سخنانی، با انتقاد از دولت تدبیر و امید در عدم عمل به وعده های خود به مردم کُردستان، اظهار داشت: وعده های دولت تدبیر و امید در کُردستان عملی نشده است.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم رئیسی» خواستار اجرایی شدن حقوق شهروندی شد و عنوان کرد: حقوق این مردم را کسی به آنان نداده بلکه خداوند در اختیار آنان قرار داده است که وظیفه دولت حمایت از این حقوق است.

این نامزد انتخابات دوازذدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: کردستان هر وجب و قدمش مملو از رشادت، ایستادگی، ایثار و دشمن شناسی است که کسی نباید این موارد را از یاد ببرد و یادآوری این موارد برای ما مسئولیت مان را در برابر شما مردم استان کردستان سنگین تر و سخت تر می کند.
 
 
حجت الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم رئیسی»  گفت: ما برای برخورد با فساد هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت و گام اول در این مسیر تغییر نظام مدیریت کشور است.

ارسال نظرات