به همت حوزه شش ناحیه ثارالله یزد:

تنها پایگاه علمی برادران در سطح ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد افتتاح گردید

به همت حوزه شش ناحیه ثارالله یزد؛ تنها پایگاه علمی برادران در سطح ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۸۵۴۶۷۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) ناحیه ثارالله یزد در روز دو شنبه 11اردیبهشت در پایگاه علمی مقاومت بسیج شهید دستغیب با حضور "حمید زارع" فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع)،"ملکی" مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری یزد و "حمید نیازی" فرمانده این پایگاه افتتاح گردید.

در ابتدا فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دستغیب در مورد پایگاه و موقعیت علمی و معنوی آن پایگاه صبحت نمود و در ادامه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) در مورد برنامه های پایگاه و نمونه بودن آن در سطح حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) مطالبی بیان نمود.

در ادامه مسئول سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری یزد به بحث در مورد جنگ نرم پرداخت وبا اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند:باید قدرت علمی داشته باشیم تا در جنگ نرم پیروز شویم بر این موضوع تاکید کرد.

وی گفت : سازمان بسیج در سطح هرناحیه دارای دو پایگاه علمی می باشد.(برادران و خواهران)و خاطر نشان کرد: مرجعیت علمی در سطح ناحیه ثارالله پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب است.

وی ارتقاء سطح تحصیلی بسیجیان با برگزاری کلاس های تقویتی و کمک آموزشی ،فعالیتهای تخصصی در بحث های علم وفناوری،حمایت از مخترعین(ثبت،حمایت،تولید)،برگزاری کلاسهای ایده پردازی و کار آفرینی را از هدفهای تشکیل این پایگاه علمی عنوان کرد.


ارسال نظرات