مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین (ع) :

افرادی را که صلابت در عمل، برخوردهای اجتماعی، سیاسی و اعتقادی دارند برگزینید

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع امام حسین (ع) صلابت را یکی از صفات برجسته ای دانست که در اسلام مورد تاکید قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۸۵۴۶۶۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین حبیب زاده، در آئین جشن اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت روز معلم، اظهار داشت: در قرآن بر صلابت در قول، صلابت در عمل و صلابت در برخوردهای اجتماعی، سیاسی و اعتقادی بسیار تاکید شده است. وی ادامه داد: صلابت یعنی استواری اما صلابت با استبداد به رای و دیکتاتوری متفاوت است و نکته مقابل، تذبذب انسان در مسیری است که حرکت می کند کسانی که  از اعتقاد راسخی برخوردار نباشند و هر لحظه تصمیم آنها عوض شود، قرآن آنها را به مذبذب تعبیر می کند.

حبیب زاده، تصریح کرد: انسان در انتخاب دوست، مسئول و یک جریان، می تواند برای خودش به عنوان الگو یکی را انتخاب کند که از صلاحیت برخوردار باشد؛ اما از انتخاب افرادی که دچار تزلزل اعتقادی و انفعال هستند پرهیز کند و از کسانی که یک روز خود را پیرو امام و رهبری می دانستند و امروز در جهت خلاف رهنمودهای این بزرگواران حرکت می کنند و همراه آنها نیستند دوری کند. 

ارسال نظرات