خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء؛

همایش حکمت مطهر در سپاه نقده برگزار شد/ گزارش تصویری

همایش حکمت مطهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین سرائی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان آذربایجان غربی در محل حسینیه سپاه نقده برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۶۳۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد شهید مطهری مراسمی با حضور فرماندهی سپاه نقده، امام جمعه نقده و مسئولین و بسیجیان این شهرستان با نام حکمت مطهر برگزار شد.

در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء با بیان شخصیت شهید مطهری و چگونگی نام گذاری این هفته به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: شهید مطهری در عمر کوتاه خود اثرات جاویدی به یادگار گذاشت که پرتوی از وجدان بیدار و روح سرشار از عشق به مکتب بود.

حجت الاسلام والمسلمین سرائی ادامه داد: آثار و قلم و زبان شهید مطهری بی استثناء آموزنده و روانبخش است و مواعظ و نصایح او که از قلبی سرشار از ایمان و عقیدت نشات می گرفت، برای عارف و عامی سودمند و فرحزاست.

وی در مورد خصوصیات پاسدار واقعی گفت: اگر کسی بخواهد پاسدار واقعی باشد باید این خصوصیات را داشته باشد اول از دنیای خود بگذرد دوم از جان و مال و ثروت خود بگذرد تا بتواند یک پاسدار واقعی باشد.

حجت الاسلام سرائی تصریح کرد: عامل عزت و سرافرازی ایران اسلامی همین اقتدار، عزت و ولایی بودن یعنی دنباله رو ولایت بودن آنهاست مردم ایران و جوانان ما همیشه دنباله رو ولایت بوده و هستند و هیچگاه ولایت را در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب تنها نگذاشته و نمی گذارند و قول حرفهای شیرین و وعده های تو خالی آنها را نمی خورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء افزود: در عصر امروز کشورهای یمن و سوریه که مردم و کودکان و زنان بی گناه آن کشورها را بمباران شیمیایی می کنند و تقصیر آن را به گردن دولت و حکومت خود کشورها می اندازند چرا تا الان هیچ خبری از ۸ سال دفاع مقدس یا اخبار سوریه و یمن در رسانه های به ظاهر دوستدار حقوق بشر کشورهای غربی چاپ نشده و در بایگانی آنها موجود نیست.

سرایی ادامه داد: نمی توان در هیچ برهه زمانی به غرب تکیه و اعتماد کرد آنها با این کارها می خواهند عزت و سربلندی مردم کشورهای اسلامی را از بین برده و جبهه مقاومت را کم رنگ و ضعیف نشان دهند و مردم را نسبت به حکومت بدبین کنند.

حجت الاسلام سرائی، با اشاره خدمات سپاه در ۸ سال دفاع مقدس و عصر امروز گفت: سپاه در این سال ها در عرصه های نظامی، امنیتی، فرهنگی و سیاسی کارنامه درخشان از خود به جای گذاشته و توانسته بسیاری از توطئه ها و فتنه های دشمنان را خنثی کند که همین موضوع سبب خشم و کینه دشمنان از این نیروی عظیم مردمی و وفادار به نظام و ملت شده است.

وی ادامه داد: امروز سپاه هراسی در کنار ایران هراسی توسط استکبار جهانی در منطقه شکل می گیرد، زیرا که نظام سلطه به قدرت واقعی سپاه در دفاع از حریم ملت و کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی آگاهی پیدا کرده است.

سرائی، نبود بصیرت افزایی و آگاهی سیاسی را لازمه پاسداری دانست و افزود: امروزه پاسداران این انقلاب بر پاسداری خود افتخار می کنند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچ گاه تحت تاثیر القائات منفی دشمنان قرار نگرفته و بزرگترین افتخار سپاه مطیع محض ولی فقیه بودن است.

در پایان مراسم از تعدادی از جانبازان و پاسداران نمونه سپاه نقده با هدایایی تقدیر و تشکر شد.

 
عکس: امیر اکبری
 
ارسال نظرات