خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

باید روحیه انقلابی داشته و مانند شهدا عمل کنیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: با تکیه بر توان داخلی و استعداد و قدرت ایرانی می توان ناشدنی ها را شدنی کرد، به شرطی که مسئولان بها بدهند.
کد خبر: ۸۸۵۴۵۵۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در مراسم یادواره شهدای کارگری، گرامیداشت روز کارگر در مسجد النبی(ص) میاندوآب با اشاره به اینکه ما باید امانتدار خون شهدا باشیم، اظهار کرد: ما امنیت و آرامش کنونی را مدیون خون شهدا هستیم و باید قدردان آن باشیم.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم تا روحیه انقلابی داشته و مانند شهدا عمل کنیم، افزود: روحیه انقلابی داشتن یعنی مانند شهدا عمل کردن و ما باید انقلابی عمل کرده واین انقلاب را که امانت امام و شهداست، حفظ کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: انقلابی عمل کردن یعنی اینکه مسئولان باید مثل شمع بسوزند برای خدمت به انقلاب و مردم نه برای اطرافیان و دوستان خود، انقلابی عمل کردن یعنی اینکه اگر مسئولیتی در توان من نیست، آن را قبول نکنم.

مولودی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مورد می فرمایند: هر جا مدیر انقلابی،باتحرک، متدین و فعال داشتیم کارها پیش رفته است" و این موضوع باید مورد توجه همه ما باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به مشکل بیکاری، تصریح کرد: امروز مشکل بیکاری داریم که یکی از دلایل آن واردات برخی کالاهاست که می توانند در داخل نیز تولید شوند.

وی با بیان اینکه عده ای تحریم را بهانه می کنند، افزود: آیا ما در صنایع نظامی تحریم نبودیم؟ پس چرا پیشرفت کردیم، پس با تکیه بر توان داخلی و استعداد و قدرت ایرانی می توان ناشدنی ها را شدنی کرد.

مولودی در ادامه با تاکید بر اینکه با شعار و محافظه کاری کارهای پیش نرفته است، اظهار کرد: برای اینکه شرمنده شهدا نباشیم و از گفتمان انقلاب و امام و رهبری دفاع کنیم باید با روحیه ایثار و انقلابی و مثل شهدا عمل کنیم.

ارسال نظرات