امام جمعه شهرستان طارم:

"ما سایه جنگ را از سر مردم برطرف کردیم" حرف درستی نیست

عده ای می گویند ما سایه جنگ را از سر مردم برطرف کردیم این حرف درستی نیست چون آنچه این کار را عملی تر می کند حضور حد اکثری مردم در تمام عرصه های کشور است.
کد خبر: ۸۸۵۴۴۳۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهرستان طارم در دیدار با مسئولین، کارکنان، بسیجیان و سربازان سپاه ناحیه طارم همزمان با هفته عقیدتی سیاسی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با اشاره به اهمیت مذاکره در اسلام گفت: مذاکره فرهنگ قرآن است اما نه با دشمن که ما را بکشد و ما معتقد به مذاکره باشیم که این کار امکانپذیر و شدنی نیست.

حجت الإسلام محمد صادقی پور افزود: آن چیزی که از سپاه و بسیج برای ملت خواهد بود خیر و برکت است که این نیرو در طول هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد هر کجا قدمی بردارد با موفقیت از آن عرصه بیرون خواهد آمد.

وی با اشاره به تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب در دوم اردیبهشت سال ۵۸ اظهار داشت: موفقیت این نیرو در تمام عرصه ها به تیزهوشی و تیز بینی امام راحل بر می گردد چون فرهنگ آن بزرگوار برگرفته از مکتب اسلام ناب بود.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان به انتخابات کشور تصریح کرد: مدنظر مقام معظم رهبری حضور همگانی ملت در پای صندوقهای رأی است بنابراین همه وظیفه داریم باید امر به معروف در این زمینه داشته باشیم چون مردم همان سربازانی هستند که اگر به صحنه بیایند دشمن از آنها احساس رعب و وحشت خواهد کرد.

حجت الإسلام صادقی پورخاطر نشان ساخت: عده ای می گویند ما سایه جنگ را از سر مردم برطرف کردیم این حرف درستی نیست چون آنچه این کار را عملی تر می کند حضور حد اکثری مردم در تمام عرصه های کشور است.

ارسال نظرات