رشد هزار درصدی آبنماهای هوشمند در جنوب تهران

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 شهر تهران از رشد هزاردرصدی آبنماهای هوشمند در این منطقه جنوبی طی دوره اخیر مدیریت شهری تهران خبرداد.
کد خبر: ۸۸۵۴۰۸۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: به منظور زیباسازی سیمای شهری و طراوت بخشیدن به فضای عمومی، احداث آبنماهای هوشمند در میادین و بوستان ها، طی 12 سال گذشته در دستور کار مدیریت شهری تهران قرار داشته است.

صفوی افزود: در 12 سال گذشته تعداد آبنماهای هوشمند منطقه 20 از 5 به 56 مورد افزایش یافته که معادل رشد هزار و بیست درصد است.

وی در ادامه گفت: آبنماهای میادین شهید غیبی، شهید مدرس و همچنین بوستان شهیده فراهانیان در سال 95 اجرا شده و در حال بهره برداری از سوی شهروندان این منطقه جنوبی است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه با توجه به موقعیت زیارتی و تاریخی شهرری، این منطقه جنوبی در سال های اخیر مورد توجه ویژه شهردار و مدیران ارشد شهرداری تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران بوده است، یادآور شد: خدمات رسانی بهینه به مسافران، گردشگران و زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و افزایش کیفیت زندگی شهروندان منطقه 20 از مهمترین دلایل توجه مدیریت شهری تهران به این منطقه جنوبی است.

 

ارسال نظرات