نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستاندقدس:

سپاه و بسیج‌ حق تبلیغ برای کاندیداها را ندارد/انقلاب ما یک انقلاب حقیقی بود

نمایند ولی فقیه در سپاه شهرستان قدس گفت:سپاه و بسیج بصیرت سیاسی دارند،پس هرگز خود را خرج بازی های سیاسی انتخاباتی نخواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۵۴۰۶۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج،از غرب استان تهران،حجت الاسلام عیسی اسفندیار،نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان قدس،در همایش عقیدتی سیاسی این شهرستان،ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت امام حسین و  حضرت ابلفظل عباس،یگانه پاسدار ویگانه جانباز اسلام محمدی،به سالروز شهادت شهید مطهری و روز عقیدتی  پرداخت  و تصریح کرد:ما با شعار نه غربی و نه شرقی جمهوری اسلامی حرکت کردیم و امروز به جایی رسیده ایم که امن ترین کشور در  منطقه و‌جهان را داریم،که این خود مدیون شهدا هستیم.

وی افزود:کشور باتفکر بزرگانی از جمله شهید مطهری، بر مبنای اسلام پایه ریزی کرد‌و اگر بخواهیم این کشور  را از گزند دشمنان در امان بداریم، باید به تفکر بزرگانی که استاد علم سیاست و مذهب بودن رجوع کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان قدس،به مهم بودن شناخت جریان در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت:متاسفانه بعضی ها به جای اینکه به فکر شناخت جریان باشند به فکر شناخت فرد هستند.

اسفندیاری ادامه داد:اگر جریان،جریان اصلی باشد، همانند  جریان یک آلی است که اگر حرکت کند همه چیز را با خود خواهد برد،پس به جای اینکه به فکر شناخت فرد باشیم،به شناخت جریان بپردازیم.

وی تاکید کرد:ما نیازمند جریانی هستیم‌که بتواند کشور را به درستی و صحیح هدایت کند و این جریان ،جریان اسلام حقیقی به نام جمهوری اسلامی است.


نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان قدس،باتوجه به مسئله انتخابات در خاتمه  گفت:با اینکه سپاه و بسیج بصیرت سیاسی دارند،پس هرگز خود را خرج بازی های سیاسی انتخاباتی نخواهند کرد و زیرا بسیج و سپاه وظایف خاص خودش رادارد و‌آن هم حفاظت از کشور در برابر تهدایدات دشمنان است.
ارسال نظرات