نماینده ولی فقیه در دیدار با کارگران و تشکلات کارگری استان

توسعه جامعه مرهون کار جهادی کارگران و کارفرمایان است/اشتغال جوانان نیاز به توجه ویژه دارد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بکارگیری اصول و تفکرات دینی در تمام عرصه های زندگی بویژه در محیط کار و فعالیت اقتصادی زمینه رشد و شکوفایی جامعه را فراهم می کند.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۴۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نماینده ولی فقیه در استان شامگاه گذشته در دیدار با کارگران و تشکلات کارگری استان در سنندج، با اشاره به نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری با نام "اقتصاد مقاومتی تولید – اشتغال" گفت: امسال مسئله شغل جوانان باید بصورت ویژه و مستقل مورد توجه قرار گیرد.


در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر برگازر گردید حجت الاسلام و المسلمین محمد حسینی شاهرودی اظهار کرد: استان کردستان از ظرفیت ها و پتانسیلهای خوبی برای رشد اقتصادی برخوردار است و زمینه اشتغالزایی در این استان مهیاست.


وی به بیانات مقام معظم رهبری در سفر سال 1388 به کردستان اشاره کرد و گفت: معظم له در آن سفر،بیکاری و نبود سرمایه گذاری را دو مسئله و مشکل مهم استان برشمردند و خواستار توجه و تمرکز اصلی مسئولان به این دو بخش شدند.


حجت الاسلام شاهرودی با اشاره به اینکه در فرهنگ اسلامی کار و تلاش اقتصادی از جایگاه والایی برخوردار است افزود: در دین مبین اسلام بر کار و فعالیت سفارش بسیار شده و بیکاری مورد نکوهش قرار گرفته است.


وی با بیان اینکه بکارگیری اصول و تفکرات دینی در تمام عرصه های زندگی بویژه در محیط کار و فعالیت اقتصادی زمینه رشد و شکوفایی جامعه را فراهم می کنداظهار داشت: توسعه و پیشرفت جامعه مرهون کار جهادی و تلاش دو سویه کارگران و کارفرمایان واحدهای اقتصادی است.


نماینده ولی فقیه در کردستان، کار و فعالیت را همواره توام با سختی و دشواری برشمرد و گفت: باید کارگران در برابر مشکلات کاری صبور باشند و کارفرمایان نیز در احقاق حقوق کارگران، به معیارهای دینی و آموزه های قرآنی توجه کنند.


حجت الاسلام شاهرودی اظهار کرد: حل بسیاری از مشکلات جامعه نیازمند برنامه ریزی و تدبیر است و مسئولان موظفند با تدبیر و تدبر موانع موجود بر سر راه اقشار کم درآمد و پایین جامعه را بردارند.


وی همچنین با اشاره به اینکه دشمنان با بهره گیری از ترفندهای مختلف درصدد صربه زدن بر نظام اسلامی هستند گفت: در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری دشمنان از دستیابی به اهداف خود ناکام ماندند.

ارسال نظرات