جانبازان، یادگاران روزهای از خودگذشتگی و ایثار هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان استان کردستان 9 هزار و 500 جانباز سرافراز تقدیم نظام و انقلاب اسلامی نموده است.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۳۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد سلیمانی در مراسم گرامیداشت روز جانباز که در محل سینما بهمن سنندج برگزار شد ضمن گرامیداشت مقام شامخ جانبازان و ایثارگان گفت: افتخار بزرگی است برای جانبازان که روز ولادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) به نام روز جانباز نامگذاری شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان اظهار داشت: جانبازان همیشه در صحنه، یادگاران روزهای از خودگذشتگی و ایثار هستند و امنیت و آرامش امروز به برکت فداکاری شهیدان و ایثارگری جانبازان می باشد.


 

وی خاطر نشان کرد: اگر ما امروز می توانیم در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادگی کنیم و این به واسطه روحیه ایثارگری جانبازانی است که دیروز در برابر زور گویی جهان خواران ایستادند و امروز نیز پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند.



مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در ادامه گفت: استان کردستان 9 هزار و 500 جانباز سرافراز تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده و 900 نفر از این افراد بدلیل درصد بالای جانبازی به تنهایی قادر به انجام کارهای خود نیستند.


سلیمانی در پایان  با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات و نقش مردم در تعیین سرنوشت خود یکی از دست آوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و حضور باشکوه مردم در انتخابات موجب استحکام پایه های نظام می شود و مردم استان کردستان باردیگر، با حضوری حداکثری و با انتخاب فردی اصلح با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان خواهند نمود.

گفتنی است روز گذشته نیز جمعی از جانبازان استان با نماینده ولی فقیه درکردستان به مناسبت روز جانباز دیدار داشتند.


لازم به دکر است؛ استان کردستان پنج هزار و 400 شهید، 9 هزار و 500 آزاده و 840 آزاده سرافزار تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

ارسال نظرات