در زاد روز امام حسین(ع) انجام شد:

دیدار اهالی رسانه های ورزشی مازندران با فرمانده سپاه کربلا/ گزارش تصویری

به مناسبت زاد روز فرخنده امام حسین(ع) و روز پاسدار جمعی از اهالی رسانه های ورزشی مازندران با حضور در ستاد سپاه کربلا این روز را به فرمانده و پاسداران این سپاه تبریک گفتند.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۲۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت زاد روز فرخنده امام حسین(ع) و روز پاسدار  جمعی از اهالی رسانه های ورزشی مازندران با حضور در ستاد سپاه کربلا این روز را به فرمانده و پاسداران این سپاه تبریک گفتند.
سید جواد حسینیان مسئول بسیج ورزشکاران مازندران که در صدر این گروه رسانه ای حضور داشت، با تبریک اعیاد شعبانیه، جهانی کردن ارزشهای اسلامی در عرصه ورزش را توسط ورزشکاران استان در رده های ملی و بین المللی، مرهون توجه فرماندهی سپاه کربلا  و همت سازمان بسیج ورزشکاران دانست و خواستار رهنمود های سردار بابایی در ادامه راه سازمان شد.
فرمانده سپاه کربلا  ضمن تبریک میلاد میلاد امام حسین(ع)، خواستار رنگ و بوی الهی گرفتن صحنه ها و مسابقات  ورزشی شد و افزود: هنر بسیج ورزشکاران مازندران باید به سمتی برود که رخدادهای ورزشی با رنگ و بوی الهی تطبیق داده شود و فضای ورزشی جامعه اسلامی را ارزشی کند.
سردار بابایی یادآور شد: در حالیکه فرهنگ غربی با نوع پوشش ورزشکاران مرد و زن، از یک سو و شعار های نا روا و بد آموز از سویی، قصد نفوذ در فضا های ورزشی دارد،  بسیج ورزشکاران می تواند با شیوه منطقی تلاش کند تا پوشش ورزشکاران را مناسب طراحی کرده  و بیان  هواداران را به سمت اذکار الهی سوق دهد.
وی تلاش در جهت خدایی کردن رنگ ورزش در جامعه اسلامی را وظیفه همگان به ویژه بسیج ورزشکاران و اهالی بسیجی رسانه های ورزشی دانست و آن را بهترین رنگ  در عین سختی کار خواند.
 فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه سپاه، با تغییر ساختار   جنگ مرسوم ارتش های مدرن جهان - که ارتش ها با تاکتیک خارج  از حفظ اصول ارزشی و انسانی عملیات های  نظامی انجام می دادند -  با حفظ اصول اسلامی، ارزشی و انسانی توانست بر دشمن فائق شود و به پیروزی های مختلف دست یابد، بسیج هم باید ساختار ضد انسانی و ضد ارزشی  حاکم بر ورزش جامعه را درهم بشکند و موجبات تغییر در فرهنگ جاری غربی، در ورزش جامعه اسلامی شود.
وی طراحی لباس فاخر در ورزش به ویژه کشتی و ورزشهایی که ورزشکاران را با لباس های نامناسب بی هویت می کند را وظیفه هنرمندان و طراحان بسیج ورزشکاران دانست.
سردار بابایی تکمیل دو پروژه بزرگ ورزشی در دست اقدام سازمان بسیج سازندگی در شهرهای جویبار و نوشهر را مستلزم حمایت و پشتیبانی مالی دولت خواند و گفت: علی رغم پیشرفت سریع در پروژه های یاد شده، مدت هاست که منتظر حمایت مالی دولت برای ادامه کار هستیم و مطمئن باشید هر کاه سپاه و بسیج عهده دار کاری شوند آنرا مطمئن تر، سریع تر، بهتر و ارزانتر انجام می دهند.
در این دیدار از سوی حسینیان و به نیابت از اهالی رسانه های ورزشی بسیج ورزشکاران لوح تقدیر، همراه با تندیسی به فرمانده سپاه کربلا اهداء شد.

 
 
 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها