ویزیت کاروان سلامت در دیشموک (+تصاویر)

رییس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه گفت: کاروان سلامت با حضور در روستاهای آجم بخش دیشموک ۲۰۰ نفر را به‌صورت رایگان ویزیت کرد.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۵۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰

سید عادل رهبریان گفت: ویزیت رایگان، ارائه دارو رایگان به ارزش ۵۰ میلیون ریال و اهدای بسته‌های مواد غذایی به ارزش ۵۰ میلیون ریال ازجمله فعالیت‌هایی است که در این طرح از سوی داوطلبان هلال‌احمر در روستاهای سرآسیاب، تنگ آسیاب، دره زری، پاتاوه ارائه‌شده است.

رهبریان ادامه داد پزشکان و کارشناسان کاروان‌های سلامت هلال‌احمر کهگیلویه در راستای حمایت دولت تدبیر وامید از مناطق محروم، فعالیت‌های مختلفی در بخش‌های پزشکی، آموزشی و درمانی به‌صورت رایگان انجام می‌دهند.

این مسئول اظهار داشت: معاینه اهالی روستا توسط پزشکان عمومی، تجویز و تحویل دارو به‌صورت رایگان، ارائه آموزش‌های پزشکی درزمینهٔ بیماری‌های فصلی ازجمله برنامه‌ها و خدمات کاروان‌های سلامت جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه بوده است.

وی گفت: در اعزام کاروان سلامت هلال‌احمر به روستاهای محروم بخش دیشموک دو نفر از پرسنل، یک پزشک، یک پرستار و پنج نفر از داوطلبان هلال‌احمر این شهرستان حضورداشته و به ارائه خدمات پرداخته‌اند.

رییس جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد هدف از اجرای این طرح کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای محروم و ایجاد مشارکت مؤثر در بین داوطلبان بوده است.

سید عادل رهبریان از حمایت‌های جهان‌بین مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان و پوزش فرماندار کهگیلویه درزمینهٔ آماده شدن شرایط برای اعزام این کاروان‌ها قدردانی نمود و گفت جا دارد از کمک نماینده کهگیلویه در تهیه بسته‌های غذایی کاروان سلامت مردم آجم نیز تشکر کنم.

ارسال نظرات