خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی؛

استقلال برترین مزیت برای هر رسانه است/ رسانه باید به دور از جناح زدگی و سیاست زدگی عمل کند/ مدیریت رسانه ای اهداف دشمنان را خنثی می کند

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: رسانه ها همواره نقش تاثیرگذاری در جامعه دارند و داشتن استقلال برترین مزیت برای هر رسانه است.
کد خبر: ۸۸۵۳۵۷۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شهداء در دیدار با مدیر مسئول و خبرنگاران خبرگزاری ایرنا که به مناسبت روز پاسدار بعمل آمد، گفت: رسانه ها همواره نقش تاثیرگذاری در جامعه دارند و داشتن استقلال برترین مزیت برای هر رسانه است.

سردار خرم اظهار داشت: صداقت، صراحت،سرعت و دقت اگر در رسانه ها رعایت شود،مخاطبان از رسانه ها استقبال می کنند.

وی با بیان اینکه رسانه ها همواره نقش تاثیرگذاری در جامعه دارند، تصریح کرد: داشتن استقلال برترین مزیت برای هر رسانه ای محسوب می شود.

این مسئول بر ضرورت دوری رسانه ها از قومیت گرایی تاکید کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی متعلق به همه اقوام ایرانی است و رسانه ها باید به ایجاد وحدت کمک کنند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه رسانه ها نقش اصلی را در بصیرت افزایی و آگاه سازی مردم دارند، ادامه داد: رسانه باید به دور از جناح زدگی و سیاست زدگی عمل کنند.

سردار خرم بیان داشت: با مدیریت رسانه ای می توان هرگونه مسائل جریان ساز قومی که دشمنان نظام اسلامی نقشه آن را دنبال می کنند،خنثی شود.

وی بر ضرورت دوری رسانه ها از حواشی و توجه به مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: رسانه در هر شرایطی باید به وظیفه اطلاع رسانی صادقانه عمل کند.

ارسال نظرات