به همت ناحیه امام حسین(ع)کرج؛

نشست توانمند سازی مدیران خواهر وبرادر بسیج

نشست توانمند سازی مدیران بسیج ناحیه امام حسین(ع)کرج دراولین هفته اردیبهشت ماه 96 در اردوگاه فجر همدان به اجرا درآمد.
کد خبر: ۸۸۵۳۳۵۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،نشست توانمند سازی مدیران خواهر وبرادر بسیج در ناحیه امام حسین (ع) کرج برگزار شد.
سردارباهک در این نشست اظهار داشت:  مسیری را بروید که در هر جا و هر حالت باعث نجات شما بشود، جز برای خدا و ولی خدا سرپایین نیاورید.

نشست توانمند سازی مدیران خواهر وبرادر بسیج

وی افزود: انسان تا زمانی که  مسئله ای را نداند تکلیفی ندارد، ما نباید از تجربیات گذشته انحراف پیدا کنیم، بنای 39،40 ساله نظام جمهوری اسلامی به برکت  خون شهدا تجربه کسب کرده است.

سردار با هک گفت: ما اگر میخواهیم انحراف نداشته باشیم باید تجربیات شیرین وتلخ دیگران را محک بزنیم ودوباره سر خط نیائیم ومنحرف نشویم و از برنامه های تعریف شده انحراف پیدا نکنیم، اگر خدای نکرده ازبرنامه های اصلی عدول کنیم و پشت پا بزنیم موفق نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه ما باید همیشه پرچم دار باشیم، پرچم شما باید همیشه بالا باشد،نمونه باشد و دیگران باید از شما الگو بگیرند بیان داشت : به نیروهای زیر دست توجه کنید،ما به تنهایی به هیچ جا نرسیدیم ،به نیرو میدان شخصیت بدهیداگربه تفکر او توجه کردی بدان که صددرصد نتیجه می گیرید ،انتقادش را گوش کنید،مجموعه ای به چالش کشیده میشود که از امربه معروف نیروهایش فرار کند.

سردار باهک تصریح کرد: به مافوق خود توجه کنید، یکی از موفقیت های ما در دفاع مقدس این بود که به قد وقواره وجثه فرد توجه نمی کردیم، و نگاهمان به تکلیف مداری بود.

وی گفت: رضایتمندی ارباب رجوع بسیار مهم است و اگر ارباب رجوع را تکریم کردیم سازمان را به اوج رسانده ایم.

سردار باهک در پایان مدیران بسیج را به مطالعه کتاب مدیریت ولایی از فرمایشات مقام معظم رهبری ترقیب و بر وحدت کلمه تاکید نمودند.
 
 
 
 
خبرنگار:وجیهی

ارسال نظرات
پر بیننده ها