فرمانده نیروی انتظامی:

اقدام تروریستی علیه مرزبانان بی‌پاسخ نمی ماند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: این افتخار بزرگی است که سربازان مقام معظم رهبری در ناجا حاضرند جان خود را بدهند اما یک وجب از خاک کشورمان حتی برای دقایقی در اختیار اشرار و تروریست‌ها قرار نگیرد.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۸۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش ، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا بین دو خطبه نمازجمعه مشهد مقدس با تسلیت شهادت جمعی ازمرزبانان غیور، مجاهد و دلاور هنگ مرزی میر جاوه اظهار کرد: شهادت مرزبانان غیور و مجاهد را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، مردم شهید پرور کشور عزیزمان، زائران و مجاوران بارگاه امام رضا (ع) و نمازگزاران عزیز، خانواده معزز و مکرم این شهدای عزیز و همه همکارانم در نیروی انتظامی تسلیت عرض می‌کنم.
وی، ضمن قدردانی از حضور امام جمعه محترم، استاندار، مسئولان و همچنین مردم ولایی مشهد مقدس در مراسم تشییع پیکر پاک ۶ تن از شهدای مرزبانی، افزود: امروز مردم عزیز قدردانی خود را از خادمان امنیت کشور نشان دادند.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شهادت مرزبانان غیور به دست گروهک تروریستی ادامه داد: نیروی انتظامی شهدای بسیاری برای نظم و امنیت به اسلام، انقلاب و کشور تقدیم کرده است.
سردار اشتری خاطر نشان کرد: از مسئولان و دستگاه دیپلماسی کشور می‌خواهیم از کشور پاکستان این مطالبه را داشته باشند که هر چه زودتر این گروهک‌های تروریستی که در پاکستان جا گرفتند، آموزش می‌بینند و خود را آماده می کنند هر از گاهی تحرکاتی داشته باشند، را شناسایی و برخورد لازم  را با آنها داشته باشند.
اشتری با بیان اینکه این ضایعه باعث تاثر و تاسف مردم عزیز، مرزبانان مجاهد، همکارانم در ناجا و خانواده معزز شهدا شد، گفت: رزمندگان اسلام و مرزبانان غیور همچون گذشته بدون هیچ خللی در اجرای ماموریت ها و پاسداری از خون شهدا، مدافع مرزهای سرافراز کشور عزیزمان هستند و با قوت و صلابت انجام وظیفه خواهند کرد.
سردار اشتری تاکید کرد: گروه‌های تروریستی این را بدانند این حرکت بدون پاسخ نخواهد ماند و نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح پاسخ دندان شکنی به آنها خواهند داد.
وی خطاب به نمازگراران ادامه داد: خادمان شما مردمان عزیز و فرزندان شما در ناجا آماده برخورد با هرگونه بی نظمی و نا امنی هستند و ان شاء الله به یاری خداوند متعال، جلوی هرگونه تعدی و تجاوزی را خواهند گرفت.
فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد : این افتخار بزرگی است که سربازان مقام معظم رهبری در ناجا حاضرند جان خود را بدهند اما یک وجب از خاک کشورمان حتی برای دقایقی در اختیار اشرار و تروریست‌ها قرار نگیرد.
وی گفت: کارکنان ناجا در راستای صیانت از نظم و امنیت کشور با تمام توان و اقتدار خود انجام وظیفه می‌کنند.
گفتنی است؛ پیکرهای پاک و مطهر ۶ سرباز وظیفه ساکن استان خراسان رضوی و شمالی صبح امروز در میان استقبال نیروهای نظامی و انتظامی وارد مشهد شد.
پیکر شهیدان؛ امیر محمد مکاری، حجت کاظمی، حسین طاهریان، صادق خدادادی، معین بیانی و مهدی امینی که در اقدام تروریستی اشرار در مرز میرجاوه استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند، برای تشییع و تدفین به پایتخت معنوی ایران منتقل شده است.
انتهای پیام//
منبع : پایگاه خبری پلیس
ارسال نظرات