خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه؛

سپاه شهداء استان آذربایجان غربی بیانیه ای صادر کرد

سپاه شهداء استان آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۹۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الحیم

این نظام جمهوری اسلامی، بر پایه‏ آن تفکر و برداشتی از اسلام بنا شده که آقای مطهری آن را ارائه کرده است.   امام خامنه ای (مدظله العالی)

شهید مطهری از سرمایه های عظیم و طلایه داران جریان فکری حضرت امام خمینی (ره) در فرآیند انقلاب اسلامی به شمار می رفت. وی در قبل از انقلاب در اوج مهارت و توانمندی برای ایجاد تحولات فکری در جامعه با خلق اندیشه های آگاهی بخش و بیدارگر، فعالیت‌های همه جانبه رژیم شاه در نهادینه سازی فرهنگ و زیست غربی در کشور را بویژه در بین نسل جوان و جوامع دانشگاهی از طریق مجاهدت فکری و معرفی جریان اسلام ناب و ولایی به چالش کشانید و با مهندسی و اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی مفید و بسترهای تحقق اهداف سیاسی نهضت امام (ره) را فراهم آورد.

این فیلسوف بزرگ و اندیشمند فرزانه، الگویی نیکو برای همه مسلمانان خصوصا افراد جامعه ماست و نامگذاری ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره) به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برخاسته از پیوند عمیق و مستحکم پاسداران انقلاب اسلامی با افکار و شخصیت نافذ و جریان ساز آن روحانی بزرگ می باشد .

درس امروز ما از شهید مطهری(ره) و اندیشه های الهی این مرد بزرگ این است که با علم و شناخت، تعالیم مذهبی و مکتبی خود را بپذیریم و با دوری از طرز فکر عوامانه که بعضا با خرافه وانحراف همراه است، به بصیرت و بالندگی فکری و معنوی دست یابیم تا هم باعث نجات و خوشبختی خود هم موجب رهایی دیگران از بند کج اندیشی ها و انحراف شویم .

بی تردید موفقیت روز افزون و مستمر پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های ماموریت ها و و ظایف محوله مرهون تعالیم وآموزه های فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و مجاهدت های خستگی ناپذیرروحانیت متعهد و عالمان دانا و توانایی مثل شهید مطهری(ره) است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان دژ تسخیر ناپذیر ملت ایران در عرصه دفاع از آرمان ها ارزش های انقلاب و نظام، با تأسی به وصایای جاودان حضرت امام خمینی (ره) و منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) همچنان اندیشه ها و افکار بی نظیر استاد مطهری را سرلوحه مهندسی طرح های تحول و تعالی سازمانی خود قرار داده و توسعه کمی و کیفی تلاش های اساسی و بنیادین خود در عرصه تربیت و پرورش نسل آینده سپاه را در پرتو آثار ارزشمند استاد شهید جستجو می کند.

سپاه شهداء آذربایجان غربی

ارسال نظرات