به لبخند و وعده دشمن دلخوش نباشید

امام جمعه موقت ساری با تأکید بر اینکه در ریاست جمهوری نباید به وعده و لبخند دشمن دلخوش بود، گفت: نگاه ریاست جمهوری باید درون‌زا باشد.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۸۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع نمازگزاران اطهار کرد: در جامعه امام زمانی منتظران باید منتظر واقعی باشند.

وی افزود: در ایام انتخابات قرار داریم اگر قرار است قضاوت شود باید نهایت انصاف و اخلاق رعایت شود.

خطیب موقت جمعه ساری اضافه کرد: در جامعه امام زمانی نباید کمیت ما بلغزد باید در رفتار، گفتار و منش به‌گونه‌ای باشیم که انصاف رعایت شود.

این مسؤول با بیان اینکه امروز اول ماه شعبان است و این ماه منصوب به پیامبر(ص) است گفت: این ماه اعمال ویژه مشترک دارد اگر انسان بتواند وقت مختصر برای ذکر استغفرالله گفتن، صدقه دادن و...  وقت بگذارد بسیار ثواب دارد.

قاسمی به روزهای پیش‌رو و با فضیلت ماه شعبانیه اشاره کرد و ادامه داد: ولادت امام حسین(ع) روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل به عنوان روز جانباز نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: در این ایام رسیدگی به جانبازان و خانواده‌های شهدا از مهم‌ترین اقدامات است.

وی با بیان اینکه الگوی تمام عیار پاسداران انقلاب اسلامی حسین فاطمه(س) است، افزود: بر همین مبنا شعار پاسداران در مقابل نظام سلطه هیهات من‌الذله است.

امام جمعه موقت ساری با طرح سؤالی مبنی بر اینکه چرا هجمه زیادی به سپاه غیرتمند وارد می‌شود، ادامه داد: سپاه همچون خاری بر چشم جهان سلطه است.

این مسؤول با اشاره به اینکه سردار قاسم سلیمانی با تدبیر خود نظام سلطه را در خارج از مرزهای کشور از پای درآورد، گفت: سپاه غیرتمند قدس در سوریه و عراق نقش‌آفرین هستند و نظام سلطه به خود حق می‌دهد در کشورهای خاورمیانه هجمه وارد کند.

قاسمی مکتب درس‌آموزی سپاه را اهل بیت(ع) دانست و ادامه داد: در این ایام یاد و نام 10 هزار و 400 شهید مازندران، یک هزار و 300 شهید شهرستان ساری، شهدای مدافع حرم، خلبان شهید شیرودی و شهدای مرزبان که در سرحداد سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم.

وی به 11 اردیبهشت روز کارگر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بدون تردید چرخ اقتصادی هر جامعه به دستان کارگران و کارآفرینان می‌چرخد.

خطیب موقت جمعه ساری کار را بالاترین عبادت دانست و افزود: رویکرد رهبری در سال‌های اخیر تقویت اقتصاد و ایجاد اشتغال است و این تأکیدات رهبری باید از سوی مسؤولان مورد توجه قرار گیرد.

این مسؤول با بیان اینکه 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری است و این روز به معلمان منصوب شد، اظهار کرد: معلم باید هدایتگر شاگردانش باشد و عاشقانه به جامعه، انسانیت و همه ارزش‌های جامعه عشق بورزد.

قاسمی با اشاره به اینکه مسؤولان کشور نسبت به جامعه فرهنگی و معلمان وظیفه دارند و باید ضمت قدردانی از این قشر به امور آنان رسیدگی کنند، گفت: روز معلم باید رو کاهش بی‌توجهی، پایان دادن به مشکلات، فراموشی معلمان، تأمین حداقل نیازها، تکریم عاطفی، معیشتی، علمی، اخلاقی و پرورشی معلمان باشد.

وی انتخابات را صحنه حماسه سیاسی در نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: 21 روز دیگر باید شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان است، گفت: در انتخابات باید رهنمودهای امام و رهبری تبیین شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه نامزدهای ریاست جمهوری باید به مردم قول دهنده و پای قول خود مصمم باشند تا مشکلات داخل کشور را حل کنند، اضافه کرد: مردم ما آگاه و هوشیارند دیگر دوره وعده‌های واهی و سرخرمن تمام شده است.

قاسمی با تأکید بر اینکه در ریاست جمهوری نباید به وعده و لبخند دشمن دلخوش بود، تصریح کرد: نگاه ریاست جمهوری باید درون‌زا باشد.

وی افزود: فردی که در ریاست جمهوری نامزد شد باید شخصی دلسوز، جامعه‌نگر و نسبت به رهبری خضوع و خشوع داشته باشد.

امام جمعه موقت مرکز مازندران با بیان اینکه هر فردی در مقابل ولایت ‌فقیه ایستادگی کرد آن جامعه متزلزل شد، ادامه داد: حول کشور ما ناامنی وجود دارد با وجود اختلاس‌ها، کم‌کاری مسؤولان و حقوق‌های نجومی تاکنون کسی نتوانست در کشور ناامنی ایجاد کند.

قاسمی گفت: نامزدهای شوراها باید آنچه را که قانون در اختیارشان قرار داده است را اجرا و به مردم وعده دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها