ایجاد 11سوله ورزشی صالحین در شهرستان سقز

فرمانده سپاه سقز گفت:تاکنون 11سوله ی صالحین توسط سپاه سقز به منظور استفاده عموم مردم شهرستان در بخش ها و شهرهای مختلف ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۸۵۱۸۴۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، یعقوب صفاری  در دیدار با سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز در گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: هم اینک 11سوله ی صالحین ورزشی توسط این نهاد به منظور استفاده عموم مردم در بخش ها و شهرهای مختلف ایجاد شده است.

 

وی در راستای همکاری و تعامل و حمایت از بسیج ورزشکاران و توسعه ورزش شهرستان از بهره گیری و پتانسیل بسیجیان و پایگاههای مقاومت جهت جذب به مراکز ورزشی تاکید کرد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه سقز طی سالهای ۹۴و۹۵ سه میلیارد و ۹۰ میلیون تومان در بحث محرومیت زدایی هزینه کرده است افزود: همچنین بحث آب شرب روستاها در دستور کار سازندگی سپاه قرار خواهد گرفت.

 


فرزاد خاکی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز نیز در این دیدار با تقدیر از نقش ارزنده سپاه سقز در گرایش بیش از پیش جوانان به مسائل ورزشی و فرهنگی گفت: متاسفانه شهرستان سقز با وجود ۴ کمیته اتومبیل رانی به دلیل نبود پیست کاملا تعطیل شده است که در این راستا باید برای آن چاره ای اندیشیده شود.

 

ارسال نظرات