حذف تعرفه در انتخابات الکترونیکی شهرهای استان

انتخابات شوراهای شهر به صورت تماما الکترونیک بدون تعرفه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۵۱۸۱۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
یازدهمین نشست ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با دستور کار برگزاری الکترونیکی انتخابات در سه شهر یاسوج، دهدشت و گچساران برگزار شد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان، برگزاری الکترونیکی انتخابات در سه شهر استان را فرصتی ارزنده دانست و گفت: انتخابات شورای شهر در این سه شهر تماما الکترونیک برگزار می شود.
فتاح محمدی با بیان اینکه در انتخابات الکترونیکی تعرفه وجود ندارد افزود: الکترونیکی کردن انتخابات شورای شهر میزان تخلفات را به حداقل می‌رساند.
وی ادامه داد: الکترونیکی کردن انتخابات شورای شهر موجب سرعت بیشتر در شمارش آرا می‌شود و هر فرد از طریق سیستم الکترونیک شخص موردنظر را انتخاب می‌کند.
رئیس ستاد انتخابات، بر ضرورت آموزش گروه های مختلف مردم در راستای برگزاری انتخابات الکترونیک تأکید کرد و گفت: مانورهای آموزشی ویژه عوامل اجرایی، کاربران، پشتیبانان برگزار و همچنین در روزهای آینده در نقاط مختلف شهر برای مردم برگزار شود.
فتاح محمدی افزود: انتخابات الکترونیکی مزایای زیادی دارد با اینحال در صورتی که آموزش لازم به مردم ارائه نشود موجب بروز مشکلاتی خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه اقدامات مربوط به انتخابات براساس برنامه ریزی مدون و در راستای انجام برنامه زمان بندی مشخص و منطبق بر تقویم اجرایی انجام می شود گفت:تاکنون مطابق با این برنامه زمان بندی همه اقدامات انجام شده است.
محمدی افزود: آشنایی با امر برگزاری انتخابات در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و حداکثری لازم است.
ارسال نظرات