یزدانی در گفت و گو با «بسیج»:

تحقق بخشی به اقتصاد مقاومتی؛ خواسته امام خامنه ای از نامزدهای انتخاباتی است

یزدانی با بیان اینکه تحقق بخشی به اقتصاد مقاومتی یکی از خواسته های امام خامنه ای از نامزدهای انتخابات است، گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری در خصوص اجرای اقتصادمقاومتی نباید وعده و شعار دهند.
کد خبر: ۸۸۵۱۸۰۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
کاظم یزدانی مسئول سازمان تربیت بدنی بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه باید فرهنگ بسیجی، شجاعت، غیرت، دلاورمردی و ... را در سطح جامعه ترویج کرد تا دشمنان نتوانند با قدرت و هیبت پوشالی خود جوانان ما را دچار رعب و وحشت کنند، گفت:با توجه به اینکه برخی مواقع فضای جامعه غبارآلود و تشخیص حق و باطل بسیار سخت می‎شود، باید با بصیرت‎افزایی و روشنگری تلاش کرد تا در مسیر درست گام برداشت.
 
وی تاکید کرد: بسیج باید مقابله با فرهنگ غربی و همچنین نفوذ سیاسی دشمن، مطالبه گر باشد، چرا که دشمن با نفود خود در پی کم رنگ کردن آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.
 
یزدانی با اشاره با اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید در برنامه جامعی در خصوص اجرای فرامین رهبرمعظم انقلاب اسلامی داشته باشند، ابراز داشت: تحقق بخشی به اقتصاد مقاومتی یکی از خواسته های امام خامنه ای است و کاندیداهای ریاست جمهوری اگر واقعا توانایی اجرای اقتصادمقاومتی در کشور را دارند، آن را مطرح کنند و از هرگونه شعار و وعده بیهوده به مردم، جلوگیری کنند.
ارسال نظرات