خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور:

اقتصاد امروز مهم ترین مساله انقلاب/ اقتصاد مرد عمل می خواهد

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در همایش روشنگری و گفتمان انقلاب اسلامی بسیج فرهنگیان مراغه در تالار شهید بهشتی این شهرستان گفت: امروز مهم ترین مسئله انقلاب اسلامی در داخل مساله اقتصاد کشور است.
کد خبر: ۸۸۵۱۷۰۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رمضانیان افزود: امروز بنا به دلایل و عوامل موثر زیاد اقتصاد نتوانسته همپای انقلاب پیش بیاید.
وی اظهار داشت: درست است که ما در حوزه های دیگر همچون فرهنگ، اجتماع و ... مشکلاتی داریم ولی وقتی کارشناسانه، عالمانه و دلسوزانه نگاه کنیم می بینیم که اقتصاد از همه آن ها اهمیتش بیشتر است و اگر این علاج نشود امکان علاج به بقیه هم نمی دهد.
رمضانیان خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی امروز در شرایطی قرار دارد که از یک طرف دشمنی های فراوان در مقابلش دارد و از طرفی دیگر هم امیدهای فراوان در دل ها ایجاد کرده است.
وی یاد آوری کرد: جمهوری اسلامی ایران به واسته حرکت در مسیر قرآن و خون های ریخته شده توانسته امید را در دل های محرومان به وجود آورده و دلهره و وحشت را در بین دشمنان ایجادو دشمنی آن ها را آشکار کند.
رئیس بسیج فرهنگیان کشور اظهار کرد: امروز برای دشمنان از بیرون مسئله اقتصاد کشور مهم ترین نقطه ضعفاین نظام به شمار می رود.

وی تاکید کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که از روزنه و منظر اقتصاد و معیشت مردم می تواند این مردم را از آرمان های انقلابی و اسلامی خود دورکند.
رمضانیان گفت: در درون هم اغلب کارشناسان بخش زیادی از مشکلات مردم را از قبیل اعتیاد، رشد طلاق، تاخیر در ازدواج، بالارفتن سن ازدواج و بیکاری جوانان را به اقتصاد بند می کنند.
وی در ادامه اضافه کرد: علاج و چاره اقتصاد ما بیرون از مرزها پیدا نمی شود تاریخ گذشته ما و بیانات رهبر فرزانه انقلاب این را اثبات کرده است.
رمضانیان افزود: ما راه چاره ای جز این نداریم که اقتصاد کشورمان را خودمان درست کنیم و روی پای خودمان بایستیم با هر آنچه که برای خودمان مقدور و ممکن است.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در ادامه صحبت های خود گفت: برای درست کردن اقتصاد مرد عمل می خواهد کسی را می خواهد که توان چنین کاری را داشته باشد که ما خودمان آن شخص را به میدان می فرستیم.
وی بیان کرد: جامعه در معرض انتخابات جدید است و وظیفه خواص جامعه این است که کمک کنند تا مردم درک درستی از شرایط جامعه پیدا بکنند و به اقتضای این شرایط عمل بکنند.
  رمضانیان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: جامعه امروز نیاز به راهنمایی و هدایت دارد، باید حقایق را به مردم گفت تا مردم در مسائل  کشور حضور جدیو حداکثری داشته باشند و این رسالتبر عهده معلمان، نخبگان و وظیفه خواص جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها