نماینده ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در نشست سیاسی حوزه مهدیه:

استحاله نظام اسلامی، راهبرد نظام سلطه با محوریت آمریکا/ ایجاد اخلال در انتخابات سال 96 تاکتیک استکبار جهانی

نماینده ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در نشست سیاسی و بصیرت افزایی حوزه مهدیه باتاکید بر اینکه راهبرد نظام سلطه با محوریت آمریکا ،استحاله نظام اسلامی به وسیله ایجاد تردید بین عامه مردم است، ایجاد اخلال در انتخابات سال 96 را تاکتیک استکبار جهانی در سال96 عنوان نمود.
کد خبر: ۸۸۵۱۵۵۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست سیاسی و بصیرت افزایی حوزه مقاومت بسیج مهدیه با موضوع مسائل سیاسی روز و سخنرانی حجت الاسلام "ملایی" نماینده ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد با حضور فرمانده و اعضای نمایندگی پایگاه ها و اعضای شورای حوزه برگزار شد.

حجت الاسلام" ملایی" در این نشست ضمن تاکید بر همکاری قوه قضائیه،مجلس و ریاست جمهوری به منظور جلب رضایت مردم و مقام معظم رهبری(حفظ الله) در زمینه اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و عنایت ویژه در این زمینه ،در تشریح اهمیت انتخابات آتی ،مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رای را اولین راهبرد اصلی نظام در انتخابات سال 96 برشمرد و در ادامه تصریح نمود:انتخابات باید به موقعو با امنیت کامل برگزار شود و همه آحاد مردم که واجد شرایط رای دادن هستند با ورود خود به صحنه آنرا با شکوه و عظمت برگزار نمایند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(حفظ الله ) مبنی بر عدم دخالت ایشان در انتخابات و ایستادگی با قاطعیت ایشان در مقابل عده ای که بخواهند جلوی رای مردم بایستند و رای آنها را بشکنند ،عمل به مر قانون و پایبندی به نتیجه انتخابات را دومین راهبرد اصلی نظام در انتخابات سال96 عنوان نمود.

وی در ادامه اذعان داشت:در عرصه انتخابات مردم ما عادل ،فهیم و بصیر هستند و اصلح ترین را انتخاب می نمایند.

سخنران نشست طیف تکفیری(عربستان) و فرا منطقه ای(ایالات متحده آمریکا و اروپا ) را دو طیف خارجی در سال96 برشمرد و هدف آنها را ایجاد جو نا امن در فضای انتخابات به وسیله ضد انقلابیون با حملات انفجاری و بمب گزاری بیان نمود.

"ملایی" با تاکید بر اینکه راهبرد نظام سلطه با محوریت آمریکا ،استحاله نظام اسلامی (مشروعیت زدایی از نظام اسلامی) به وسیله ایجاد تردید بین عامه مردم است، اظهار داشت:علی رغم تاکید مقام معظم رهبری(مده الظله) مبنی بر رو ندان به دشمن ،برخی از مسئولین به استکبار جهانی دل خوش کرده اند،و افراد همسو با نظام سلطه پیامهایی مبنی بر همراهی نظام سلطه با ایشان را از امریکا دریافت نموده اند.

وی ایجاد اخلال در انتخابات سال 96 را تاکتیک استکبار جهانی در سال96 عنوان نمود و خاطر نشان کرد:هدف آنها زیر سوال بردن سلامت انتخابات و نهاد های حاکمیتی دخیل در آن مثل سپاه و بسیجمی باشد که با بیان عدم اثر بخشی گفتمان انقلابی و معرفی آن به عنوان یک جریان عقب مانده و متهجرو با استفاده از مدیریت ابزار تحریمو گشایش اقتصادی توسط غرب گرا،فشار در حوزه حقوق بشر و ایجاد نا امنی در فضای داخلی کشور هدف خود را دنبال میکنند.

این کارشناس سیاسی در تشریح اهمیت انتخابات شهر و روستایی برای احزاب ،آنرا یک کرسی در کل شهرهای ایران برای مدیریت چهار سال آینده ریاست جمهوری بیان نمود.

در انتهای نشست حجت الاسلام ملایی به سولات مطرح شده از طرف حضار پاسخ داد.


ارسال نظرات