مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

توجه به اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخل، هدف ما در انتخاب ریاست‌جمهور باشد

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در این روزهای حساس و سرنوشت‌ساز با انتخابی با بصیرت، رئیس‌جمهوری که باور به اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخل داشته باشد، انتخاب کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۱۱۵۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام شمس اله جلیلیان، مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت موسی کاظم (ع) اظهار داشت: ما ازنظر امنیتی هیچ مشکلی ندارم و از تهدیدات دشمنان انقلاب هیچ هراسی نداریم چون ازنظر نظامی به‌جایی رسیدیم که ابرقدرت‌ها از آن هراس دارند.

وی افزود: در این روزهای حساس و سرنوشت‌ساز با انتخابی با بصیرت، رئیس‌جمهوری که باور به اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخل داشته باشد، انتخاب کنیم.

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه عمده‌ترین مشکل مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی است، بیان کرد: باید در انتخابات کسی را انتخاب کنیم تا بتواند مشکلات اقتصادی را حل کند نه شعار دهد.

وی بابیان اینکه با انتخاب فرد بصیر می‌توانیم مشکلات را حل کنیم، خاطرنشان کرد: وظیفه شما بسیجیان و خواص در این روزها ایجاد ا حساس روشنگری و بصیرت افزایی بدون تشنج در میان اقوام، آشنایان و اقشار مختلف است.

 

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات