خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد

مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه سپاه مهاباد با حضور پاسداران وبسیجیان و با سخنرانی فرمانده سپاه مهاباد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۵۰۵۲۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴


به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرداردلاور رنجبرزاده فرمانده سپاه مهاباد با تبریک سالروز تاسیس سپاه خدمت تمامی پاسداران گفت: باید همه قدردان امام (ره) باشیم که این تشکیلات مقدس را راه اندازی کردند چرا که امروز سپاه با حمایت وپشتیبانی فداکارانه خود برای تمامی کشورهای منطقه و مردم مستضعف دنیا آبرو خریده است .

فرمانده سپاه مهاباد ادامه داد زمانی که هیچگونه امکاناتی در اختیار سپاه نبود و دشمن دست طمع به این کشور اسلامی دراز کرده بود توانست با بسیج سریع تمامی نیروهای مردمی و سازماندهی آنها توطئه دشمن را ناکام گذارد و باهدایت های حکیمانه رهبرمعظم انقلاب دست اجانب را از کشور اسلامی قطع نماید.

وی در ادامه افزود ماموریت سپاه پاسداران فقط برای جنگ سخت نیست آن زمانی که در جبهه های نبرد سخت با دشمن قرار داشتیم این سپاه بود که با تشکیل تیپ ها ولشکرها اسلحه دردست گرفت و جان خود را جانانه تقدیم انقلاب کردوامروز این سپاه است که بعد از پیروزی در کارزار سخت به رویایی با استکبار در جبهه جنگ نرم پرداخته و انشاا... خواهد توانست در تمامی جبهه ها چه فرهنگی و چه اقتصادی بردشمن غلبه نماید.

سردار دلاور رنجبرزاده در پایان با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی خاطرنشان ساخت پاسداران و بسیجیان عزیز ما با الگو قرار دادن مقتدای خود آقا امام حسین (ع) و با پیروی از آن امام همام این اجازه را به دشمن ندادند که به یک وجب از خاک ایران اسلامی تجاوز کنند و در این راه مثل سالار شهیدان امام حسین (ع) بسیار مظلومانه شهید شدند.

ارسال نظرات