سئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

بسیج رسالتش حفظ انقلاب و آرمانهای آن است

بسیج رسالتش حفظ انقلاب و آرمانهای آن است اما وقتی گروهی هستند که با شاخصه های انقلابی گری مبارزه کرده و انقلاب و آرمانهای آن را زیر سؤال ببرند حضرت امام تکلیف بسیج را در آذرماه سال ۶۷ مشخص نموده است.
کد خبر: ۸۸۵۰۴۷۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان درنشست مبلغ فرهنگی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات رأی عالی و اعتقاد مردم به این انقلاب را نشان می دهد و تلاش در جهت ارتقاء این حضور جزء وظایف قطعی ماست.

رمرودی در این نشست با اشاره به شکل گیری شبکه روشنگران فرهنگی بسیج اظهار داشت: هدف این شبکه تبیین گفتمان ولایت برای آحاد مردم جامعه است بنابراین آنچه مهم است شکل گیری، اجرا و به انجام رساندن این شبکه توسط راویان و مسئولین فرهنگی پایگاهها و حوزه ها می باشد.

وی با توجه به وضعیت انقلاب اسلامی در دو موضوع داخلی و خارجی خاطرنشان کرد: در موضوع داخلی انقلاب در وضعیت بسیار مطلوبی است و در صحنه خارجی دیدبان نظام ما که مقام معظم رهبری هستند صحنه را می بینند و رصد می کنند بنابراین صدور و ظهور انقلاب را سربازان دارند به سوی صدور در جهان و بین الملل سوق می دهند.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با توجه به وظایف بسیج در موضوع و جریانات سیاسی افزود: بهترین راهکار در این برهه زمانی شاخصه های رهبری است که فرموده اند باید هویت انقلاب اسلامی حفظ شود، رقابت ها در داخل انقلاب شکل گرفته و تلاش در جهت حضور حداکثری مردم انجام شود.

رمرودی با اشاره به وظایف بسیج در کشور تصریح کرد: بسیج رسالتش حفظ انقلاب و آرمانهای آن است اما وقتی گروهی هستند که با شاخصه های انقلابی گری مبارزه کرده و انقلاب و آرمانهای آن را زیر سؤال ببرند حضرت امام تکلیف بسیج را در آذرماه سال ۶۷ مشخص نموده است.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات رأی عالی و اعتقاد مردم به این انقلاب را نشان می دهد و تلاش در جهت ارتقاء این حضور جزء وظایف قطعی ماست بنابراین باید در جهت تحقق مردم سالاری دینی و انتخاب اصلح تلاش نماییم.

وی همچنین از انتخابات بعنوان یک مرحله حساس در انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: تلاش، دلسوزی، ارتباط چهره به چهره، دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و افراد تأثیرگذار می تواند در هدایت و تبیین این موضوعات برای ما راهگشا باشد تا بتوانیم با یاری خداوند متعال در این مرحله موفق باشیم.

رمرودی افزود: نگاهی که ما نسبت به صدور انقلاب داریم یک نگاه اصل است با نگاهی که به عرصه ظهور امام عصر(عج) داریم قطعا این انقلاب را در سایه ولایت فقیه سالم نگهداشته و بدست صاحب اصلی اش خواهیم سپرد.

گفتنی است، مبلغ فرهنگی با مروجین و سخنوران فرهنگی سپاه ناحیه طارم در محل سالن اجتماعات این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات