خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان:

انتخاب شایسته و آگاهانه اصلح در تمام عرصه‌ها تاثیرگذار است

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان گفت: انتخاب شایسته، آگاهانه و مناسب اصلح در آینده روستا، شهر و استان در عرصه‌های داخلی و بین المللی می‌تواند تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۹۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای شهر و روستای شناخت افراد اصلح در این انتخابات را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: انتخاب شایسته، آگاهانه و مناسب اصلح در آینده روستا، شهر و استان در عرصه های داخلی و بین المللی می تواند تاثیرگذار باشد.

وی با تاکید بر اینکه افراد رأی دهنده در انتخاب نامزد مورد نظر باید دقت لازم را داشته باشند، گفت: با شناخت دقیق شاخص‌ها و صلاحیت‌ها به آسانی می توان به گزینه و یا گزینه های اصلح دست یافت.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان پایبندی به اسلام و آموزه های دینی را یکی از ویژگی های اساسی یک کاندید اصلح خواند و بیان کرد: متاسفانه برخی افراد به دلایلی در برابر ظلم سکوت و حق را نادیده می گیرند که این به ضرر عموم مردم است، بنابراین چنین شخصی نباید در جریان امور قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در انتخاب کاندیدای مورد نظر باید به اجرایی شدن طرح‌ها و برنامه های او دقت نظر داشت، افزود: گاها دیده می شود کاندیداها با فریب و دروغ عوام و وعده های پوچ و توخالی در صدد جمع حداکثری رأی مردم هستند که این حرکت نیاز به هوشیاری مردم دارد.

زنگنه با تاکید بر دقت نظر داشتن در انتخاب کاندیدای دین دار و مردم دار یادآور شد: اگر مردم می خواهند از وجود شورای شهر و یا روستای خود بهره ببرند باید به دور هر گونه علاقه، وابستگی و انتخاب‌های قومی و قبیله ای شخص اصلح را انتخاب کنند.

وی در تبیین دیگر خصوصیت های کاندیدای اصلح با بیان اینکه باید برنامه و توانایی علمی و عملی کارهای بزرگ را داشته باشد، عنوان کرد: علاوه بر این موارد کاندید مورد نظر باید دارای استقلال فکری و سیاسی باشد.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان خداترس و خدا محور بودن را از دیگر ویژگی‌های کاندیدای اصلح برشمرد و بیان داشت: کاندیدای مورد نظر باید به قصد خدمت و رضایت خدا وارد چنین عرصه ای شود و نباید این پست را سکو و زمینه ای برای ترقی خود و اطرافیانش بداند، بنابراین این امر هم نیاز به توجه افراد رای دهنده دارد.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید مردم سرزمین ما با حضور در عرصه انتخابات با امید بسیار برای توسعه و آبادانی کشور خود گام موثر برخواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات