انتخابات نماد مردم سلاری دینی است

وی انتخابات را نماد مردم‌سالاری دینی عنوان کرد و گفت: ملت ایران چنان با انتخابات انس گرفته‌اند که این مهم را به‌عنوان یک مسؤولیت بزرگ در زندگی می‌دانند.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۷۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری حلقه مفقوده امروز بشریت را اخلاق دانست و اظهار کرد: اگر موازین اخلاقی در خانواده‌ها، پارک‌ها، ادارات و مجامع عمومی رعایت نشود نمی‌توانیم با صراحت بگوییم که در نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم.

وی با استناد از بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: اگر جوانان ما با ایمان و توکل به رحمت الهی و باور به خود جهت آبادانی و پیشرفت کشور پا به عرصه میدان بگذارند نه تنها آمریکا بلکه هیچ قدرت دیگری نمی‌تواند در مقابل جوانان ایران ایستادگی کند.

خطیب نماز جمعه بهشهر به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است اشاره کرد و افزود: اهتمام کنید به امری که مقام معظم رهبری پیوسته بر آن تأکید دارند، مسؤولان موضوع اقتصاد مقاومتی در ابعاد مختلف پیگیری کنند و به این قضیه اهمیت بسیار دهند.

این مسؤول با بیان اینکه ارتش تجلی قدرت الهی است، به روز ارتش اشاره کرد و گفت: همه ما امنیت امروز کشور را مدیون زحمات نیروهای مسلح هستیم و این مهم نتیجه دوراندیشی و درایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی جهت بازسازی و تجهیز نیروی ارتش در کشور است و خوشبختانه ایران از نظر توان رزمی( نیروهای هوایی، زمینی و دریایی) بسیار قوی است.

جباری از حضور مردم در نخستین سالگرد شهدای خان طومان در بهشهر تشکر کرد و گفت: مردم بهشهر همیشه با حضور پور شور در مراسمات و راهپیمایی‌ها نشان دادند که خود را نسبت به اسلام و نظام جمهوری اسلامی مسؤول می‌دادند.

وی انتخابات را نماد مردم‌سالاری دینی عنوان کرد و گفت: ملت ایران چنان با انتخابات انس گرفته‌اند که این مهم را به‌عنوان یک مسؤولیت بزرگ در زندگی می‌دانند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهشهر تأکید کرد: دشمن به دنبال تکرار فتنه 88 در انتخابات آینده است، استکبار جهانی در نظر دارد از بستر انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، منافع خود را در نابودی و بی‌اعتباری انقلاب اسلامی برداشت کند.

این مسؤول افزود: مردم ما گوش به فرمان رهبری در انتخابات آینده به استکبار و جهان غرب ثابت می‌کنند که با تمام سلیقه‌ها و علایق پای صندوق‌های رأی حضور به‌عمل می‌آورند و برای بار دیگر کمر دشمنان اسلام را می‌شکنند.

جباری در پایان به آغاز هفته سلامت اشاره کرد و گفت: شایسته است که مردم بهشهر همان‌گونه که در تمامی مراسم‌ها و برنامه‌ها حضور پررنگ دارند با حضور در راهپیمایی‌های همگانی به وضعیت جسمی خود که آرامش روحی و روانی را به همراه دارد توجه کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها