امام جمعه اشکذر:

ارتباط درست با امور و عوامل معنوی، کاهش افسردگی را در پی خواهد داشت

امام جمعه اشکذر با بیان اینکه در مورد تقویت روحیه و مبارزه با افسردی در دین اسلام روایات زیادی وجود دارد گفت: ارتباط درست با امور و عوامل معنوی کاهش افسردی را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۴۹۱۰۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر ، حجت الاسلام محمد رضا طالبیان طی دیدار خود با پرسنل مرکز بهداشت شهرستان اشکذر در آستانه فرا رسیدن هفته سلامت اظهار داشت: افرادی که بتوانند با خداوند ارتباط بهتری برقرار نمایند و نیز دنیا را خوب بشناسند و بدانند که این دنیا سرای جاودان نیست بلکه دنیای ابدیت در پیش است کمتر دچار افسردی و بیماری های روحی می شوند بنابراین اگر نگاه های مردم به این سمت و سوی پیش رود افسردگی ها و مشکلات روحی که دچار آن شده اند کاهش می یابد.

وی ضمن قدردانی از خدمات ارزنده پرسنل مرکز بهداشت در راستای تامین بهداشت و سلامت مردم شهرستان تصریح نمود: خدمت کردن به مردم یکی از نعمت های است که خداوند به بندگان خود ارایه می دهد.

امام جمعه اشکذرر با اشاره به پروژه های خیری حوزه بهداشت و درمان در حال ساخت شهرستان ضمن قدردانی از خیرین بر پیگیری مسوولان تا اتمام پروژه ها و بهره برداری از آن تاکید نمود.

احمد مختاری سرپرست مرکز بهداشت اشکذر نیز در خصوص شعار هفته سلامت ” زندگی سالم با نشاط و امید” و نیز برنامه های قابل اجرا در این هفته توضیحاتی ارایه نمود و اظهار داشت: روحانیان به عنوان اقشار مذهبی جامعه می توانند نقش پر رنگی در زمینه تشویق مردم به تحرک ، تغذیه سالم و در نهایت خود مراقبتی ، ایفا نمایند.

ارسال نظرات