مدیرکل كميته امداد استان زنجان:

حمایت از ایتام و فرزندان محسنین باعث ایجاد زنجیره‌ای از ارزش ها شده است

حمایت از ایتام و فرزندان محسنین توسط خیران و حامیان موجب می‌شود زنجیره‌ای از ارزش شکل بگیرد و نیاز به خدمت اثربخش در این خانواده‌ها تبدیل شود.
کد خبر: ۸۸۴۹۰۰۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل كميته امداد استان زنجان با اشاره به اينكه برنامه‌های مختلفی برای استفاده از ظرفیت خیران در خدمت‌رسانی به نیازمندان در طول سال اجرا می‌شود ، گفت : مناسبت‌های مختلف مذهبی به‌عنوان ظرفیت‌های مهم در جذب حامی برای ایتام به شمار می‌رود.

هدايت صفري بابیان اینکه مراسم اعتکاف در 53 مسجد در سطح استان برگزار شد ، اظهار کرد: در تمامی این مساجد حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین توسط کمیته امداد انجام شد .

وی در ادامه اظهار داشت: معتکفین زنجانی در مراسم معنوی اعتکاف امسال سرپرستی 74 یتیم و 43 فرزند محسنین زیرپوشش کمیته امداد را عهده‌دار شدند .

مدیرکل كميته امداد استان زنجان بابیان اينكه کمک به نیازمندان به‌ویژه ایتام ریشه در اعتقادات و باورهای دینی مسلمانان دارد ، ادامه داد : با همین نگاه 117 حامی معتکف زنجانی ، حمایت از ایتام و فرزندان محسنین را در مراسم معنوی اعتکاف بر عهده گرفتند.

وی با اشاره به اینکه بستر مناسبی برای انجام کارهای خیر در استان فراهم است افزود: حمایت از ایتام و فرزندان محسنین توسط خیران و حامیان موجب می‌شود زنجیره‌ای از ارزش شکل بگیرد و نیاز به خدمت اثربخش در این خانواده‌ها تبدیل شود.

صفري توسعه کمی و کیفی طرح اکرام در سال 96 را جزو اولویت‌های اصلی بخش مشارکت‌های مردمی این نهاد اعلام کرد و گفت : برنامه‌های مختلفی برای افزایش حامیان در این طرح‌ها در طول سال اجرا خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه سرانه دریافتی هر یتیم در پایان سال 95 با مشارکت حامیان به 2میلیون و 80 هزار ریال رسید ، ادامه داد: در تلاش هستیم این مبلغ تا پایان امسال به 3 میلیون ریال برسد.

ارسال نظرات