به همت مسئولان اعتکاف مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق:

آسیب شناسی اعتکاف با هدف ارتقا سطح کیفی آن برگزار شد

به همت مسئولان اعتکاف مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق آسیب شناسی اعتکاف96 برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۸۹۰۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، با حضور مسئولان اعتکاف مدرسه علمیه الزهرا(س) در محل اداره تبلیغات اسلامی و با حضور رئیس سازمان تبلیغات و مسئولان دارالقرآن و جمعی از هیئت همراه آنها جلسه آسیب شناسی اعتکاف با هدف ارتقا سطح کیفی آن برگزار شد.

در این نشست "حجت الاسلام روحانی" رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بافق با ارائه گزارشی از نحوه برگزاری اعتکاف در سراسر شهر و اینکه اعتکاف امسال نیز با حضور 800 خواهر در سطه شهر پرشور برگزار گردید گفت: بررسی اعتکاف و نقاط قوت و ضعف آن بلافاصله بعد از برگزاری کمک بیشتری در جهت هر چه بهتر شدن آن می کند.

وی ضمن تقدیر از مسئولان، خادمان مساجد و مسئولان ذی ربط از آنها خواست علیرغم تبلیغ برخی چهره ها در جهت خدشه دار کردن این مراسم عظیم و حسنه، نهایت تلاش خود را برای معرفی این مراسم عظیم به تمام اقشار جامعه بکنند.

در ادامه هر یک از مسئولان خواهر با بررسی اعتکاف پیشنهادات خود را ارائه دادند. و همگی خواستار برنامه ریزی دقیق و همکاری تمام مسئولین فرهنگی شهرستان جهت برگزاری آن در سال آینده شدند.

گفتنی است در پایان جلسه مصوب شد تا یک ستاد اعتکاف تشکیل شده و کارها طبق برنامه ریزی و هم اندیشی پیش برود و در همین راستا مقرر شد تا مراسم تجلیل از دست اندرکاران در چند روز آینده برگزار شود.

ارسال نظرات