جانشین فرمانده سپاه ناحیه قرچک:

باید با بصیرت و دقت کاندیدای اصلح را انتخاب کنیم

خبرگزاری بسیج: نشست روشنگری با حضور جانشین فرمانده سپاه شهرستان قرچک و خواهران بسیجی در حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۸۴۶۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷

شهیری جانشین فرمانده سپاه ناحیه قرچک صبح امروز، در نشست روشنگری با حضور بسیجیان حوزه حضرت زهرا (س) با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: برای  تداوم کار، ما نیازمند مدیر فعال، انقلابی و کارآمد هستیم.

وی خاطر نشان کرد: شبکه های مجازی و آلوده ماهواره ای همه در صدد این هستند که به نوعی ساختار و روش حکومتداری انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند اما به برکت خون پاک شهدای عزیز کشورمان و نظر ویژه حضرت ولی عصر (عج) و با رهنمود ها و راهبردهای رهبر انقلاب، دشمنان نتوانستند به اهداف خود برسند.

شهیری بیان کرد: یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه داشت نقش مردم در حکومت   اسلامی است؛ در بحث انتخابات باید خدا را در نظر بگیریم و با بصیرت و دقت کاندیدای اصلح را انتخاب کنیم. همچنین باید توجه داشته باشیم حرکت ما در انتخابات،  تداوم راه شهدا، راه امام  و تداوم مکتب اهل بیت باشد.

شهیری انتخابات را مسئله مهمی دانست و گفت: آمدن پای صندوق های رأی، سیلی محکمی بر دهان دشمن است و این مدت باقی مانده تا انتخابات را باید جهاد فکری کنیم.

 

 خبر: سپیده سیفی

ارسال نظرات