خبرهای داغ:

کمیسیون بهداشت در سپاه مهاباد برگزار شد

نشست کمیسیون بهداشت سپاه مهاباد باحضور سردار رنجبرزاده فرمانده سپاه مهاباد و اعضای کمیسیون بهداشت برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۸۴۱۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این نشست سردار رنجبرزاده فرمانده سپاه مهاباد بر حل مشکلات بهداشتی کارکنان کادر و وظیفه تاکید کرد و افزود؛ طرح امام رضا(ع) از طرح های بسیار مفید و کارآمد می باشد که بایستی در سطح یگان ها به خوبی اجرا شود تا شاهد مشکلات بهداشتی و سلامت در سپاه نباشیم چرا که در مرحله ی اول سلامتی کارکنان از هر چیزی برای ما مهم تر هست.

سردار رنجبرزاده نقش بهداشت و درمان در جامعه علی الخصوص در نیروهای مسلح را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: تمامی مسئولان بایستی اهتمام ویژه ای به این حوزه داشته باشند و حل معضلات و مشکلات در این حوزه را از اولویت های اصلی خود قرار دهند.

در ادامه مسئول بهداری بر شرکت تمامی کارکنان در طرح پایش برای ارزیابی وضعیت سلامت آنها تاکید کرد همچنین مقرر شد که بهداری از وضعیت بهداشتی و درمانی پایگاه های عملیاتی و وضعیت تغذیه نیروها سرکشی به عمل آورد و بر مواد غذایی خریداری شده توسط آماد و پشتیبانی نظارت کامل داشته باشد.

سرهنگ حسینی مسئول بهداری سپاه مهاباد در ادامه افزود: از نظر دارویی و مواد بهداشتی ذخیره سازی شده هیچ گونه مشکلی در تامین دارو و اقلام پزشکی نداریم.

وی در ادامه بر اعلام آمادگی برای حضور در مقرهای عملیاتی به منظور آگاهی از مشکلات موجود در آنها اشاره کرد و تصریح کرد: بهداری سپاه مهاباد با همکاری دیگر ارگان های دولتی اقدامات لازم را در جهت رفع مشکلات و موانع موجود در حوزه بهداشت و درمان سپاه مهاباد انجام خواهد داد.

ارسال نظرات