خبرهای داغ:

حضور حداکثری در انتخابات مهم ترین وظیفه مردم

هادی سیاسی سپاه شبستر در نشست روشنگری پایگاه روستای ساربانقلی با اشاره به جریان های سیاسی حاکم در کشور در آستانه انتخابات 96 گفت: مهم ترین رسالت و وظیفه مردم در این مقطع انقلاب حضور حداکثری، آگاهانه و هوشمندانه در انتخابات است.
کد خبر: ۸۸۴۸۳۱۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهدی زینالی به دغدغدهای رهبر فرزانه انقلاب در این خصوص اشاره و بیان کرد: حضور حداکثری و مشارکت آگاهانه مردم در هر انتخاباتی در کشور امنیت و قدرت ملی را تثبیت می کند.

وی افزود: امروز چشم طمع دشمنان انقلاب اسلامی ایران به همین انتخابات دوخته شده است تا بلکه بتوانند با هیاهو و جنجال های انتخاباتی به اهداف شوم خود برسند، باید مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور آگاهانه و هوشمندانه خود درپای صندوق های رای عظمت و اقتدار ملی خودشان را به رخ جهانیان بکشانند و دشمنان اسلام را مایوس کنند.

زینالی ادامه داد: امروز مردم از مشکلات عدیده و فراوان معیشتی و معضلات اجتماعی و اقتصادی رنج می برند بنابراین تنها گفتمان و تفکر جهادی و روحیه استکبار ستیزی می تواند کسور را از مشکلات و آسیب های اجتماعی و اقتصادی نجات دهد.

این هادی سیاسی روشنگری و آگاه سازی و بیان مشکلات اجتماعی و اقتصادی و تبیین گفتمان مقاومت و روحیه و تفکر جهادی و استکبار ستیری برای نیل به حرکتی خداپسندانه و انتخابات پرشور وموفق ضروری دانست و براهمیت آن تاکید کرد.

وی گفت پایگاه های بسیج همواره در خط مقدم تهدیدان نرم و عملیات روانی دشمن هستنذ و باید همگام با آحاد ملت و با روشنگری و تببین هوشمندانه مردم زمینه حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه را فراهم کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها